جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس

اختصاص پول‌های آزاد شده به تولید،بیکاری را کاهش می دهد/دولت برای حل مشکل بیکاران تحصیلکرده تدبیر کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به کسری اعتبار در کشور،گفت: با اختصاص پول های آزاد شده در پی برداشته شدن تحریم ها به بخش تولید، شاهد کاهش بیکاری و افزایش اشتغال خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به کسری اعتبار در کشور، گفت: با اختصاص پول های آزاد شده در پی برداشته شدن تحریم ها به بخش تولید، شاهد کاهش بیکاری و افزایش اشتغال خواهیم بود.
عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شودغلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی،در خصوص تاثیر رفع تحریم ها بر کاهش بیکاری در جامعه، گفت: پول‌های آزاد شده در پسا تحریم اگر به سمت تولید و اشتغال رود، می توان امیدوار بود که وضعیت نابسامان بیکاری که امروزه به معضلی عظیم تبدیل شده بهبود یابد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی هایی صورت گرفته،در حال حاضر حدود۲۰ هزار میلیارد در هزینه های جاری و ۴۷ هزار میلیارد در پروژه های عمرانی کسری اعتبار وجود دارد و از ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سه ماهه اول سال جاری تنها ۲۰ میلیارد تومان به پروژه عمرانی اختصاص داده شده که این نشان از رکود شدید حاکم بر کشور دارد.

وی افزود: برای خروج از رکود، پول های آزاد شده باید به اقتصاد کمک کند تا بر روی ریل تولید قرار گیرد،در صورت رونق بخش تولید که منجر به صادرات غیرنفتی شود می‌توان امید داشت که نه تنها از رکود خارج شویم بلکه با کنترل تورم، اقتصاد تولیدی فعال شود در نتیجه تا حدود زیادی معضل بیکاری مرتفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز که مذاکرات به نتیجه رسیده و تحریم‌ها هم لغو شده است، برای بیکاران و به ویژه برای بیکاران تحصیلکرده باید تدبیر ویژه کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: برنامه ششم توسعه نیز باید بر اساس اصول محکم اقتصاد مقاومتی نوشته شود و پس از این نباید کشور بر اساس فروش نفت بلکه با برنامه ریزی جامع باید کشور را مدیریت کرد.

/خانه ملت

Share