معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان

اختصاص اعتبار به طرح‌های آی.تی در گیلان/کارگروه توسعه دولت الکترونیکی باید دارای اولویت‌بندی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان بر بررسی طرح‌های آی.تی در کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان تاکید کرد و یادآور شد: مجوز اجرای طرح‌های آی.تی باید در راستای تحقق دولت الکترونیکی صادر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین اصغریان صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی گیلان با اشاره به اهمیت استقرار دولت الکترونیکی اظهار کرد: فراهم کردن شرایط انجام امور در کم‌ترین زمان و هزینه از وظایف دولت است.

asgh_2950وی به ایجاد شفافیت در امور، کاهش فساد و تکریم ارباب رجوع با استقرار دولت الکترونیکی در جامعه اشاره کرد و افزود: توسعه فناوری موجب ارتقای کشور در شاخص‌های جهانی می‌شود.

اصغریان با تاکید بر تلاش دلسوزانه مسئولان برای ارتقای وضعیت موجود، بیان کرد: بانک‌ها موفق به اجرای دولت الکترونیکی شدند اما این امر در سیستم اداری با کندی مواجه است.

نایب رئیس کارگروه توسعه دولت الکترونیکی گیلان خواستار اختصاص اعتبارات توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای دولت الکترونیکی شد و تصریح کرد: فناوری اطلاعات موجب تحول در استان می‌شود.

وی از دستور محمدعلی نجفی استاندار گیلان مبنی بر اختصاص اعتبار به طرح‌های آی.تی در استان خبر داد و گفت: کارگروه توسعه دولت الکترونیکی گیلان باید دارای اولویت‌بندی باشد.

اصغریان با بیان اینکه اجرای طرح‌های توسعه دولت الکترونیکی نیازمند ضوابط و استانداردسازی است، خاطرنشان کرد: نظارت بر هزینه‌کرد اعتبارات حائز اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان بر بررسی طرح‌های آی.تی در کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان تاکید کرد و یادآور شد: مجوز اجرای طرح‌های آی.تی باید در راستای تحقق دولت الکترونیکی صادر شود.

وی با اشاره به نقش راهبردی کارگروه توسعه دولت الکترونیکی در گیلان اظهارکرد: کارگروه مذکور باید خط مشی و برنامه‌های دولت الکترونیکی به دستگاه‌های اجرایی را ارائه کند.

اصغریان متذکر شد: کارگروه توسعه دولت الکترونیکی نباید در وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی وارد شود و در برطرف کردن مشکلات به اداره‌ها کمک کند.

/فارس

Share