از گوشه کنار سیاست در گیلان

آیا ملت مایل به جنگ است؟!سخنگوی خود باشید نه ما/نتیجه نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان/روایتی از یک فاجعه در امامزاده ابراهیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

نتیجه نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گیلانگوشه کنار سیاست

شرکت کنندگان آزمون استخدامی  می توانند نتیجه نهایی آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۴/۳/۸ دانشگاه علوم پزشکی گیلان را مشاهده نمایند.
کلیه افرادی که در نتیجه نهایی آنان اصلی یا ذخیره درج شده ، لازم است طبق راهنمای زیر نسبت به ثبت نام گزینشی خود در زمان تعیین شده اقدام نمایند.

افرادی که نسبت به نتیجه آزمون اعتراض دارند می توانند از طریق تکمیل فرم اینترنتی اعتراض و پیگیری  نسبت به اعلام مورد اعتراضی خوداقدام نمایند.
به استناد تبصره ۲ ماده ۲ قانون گزینش کشور به لحاظ کثرت تقاضا و محدودیت ظرفیت مجوز های استخدامی ملاک پذیرش افراد ضابطه انتخاب اصلح می باشد .
پذیرفته شدگان آزمون به میزان ۱.۵برابر (اصلی و ذخیره )  مجوز های استخدام با کسب حد نصاب امتیاز علمی جهت طی مراحل گزینش معرفی خواهند شد لذا صرف تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی مشخصات فردی و تشکیل پرونده به منزله قبولی نهایی نبوده و هسته های گزینش پس از بررسی سوابق افراد با اعمال ضابطه انتخاب اصلح نسبت به معرفی نفرات پذیرفته اقدام خواهند نمود .
پذیرفته شدگان ۱.۵ برابر ( افراد اصلی و ذخیره ) دقت داشته باشند کلیه اطلاعات خواسته شده در سایت www.gozinesh.gums.ac.ir بعد از مطالعه دقیق راهنما تکمیل گردد . در تکمیل فرم مشخصات فردی نکات زیر ضروری است :
·  ناریخ ثبت نام فرم مشخصات فردی از ساعت ۱۰ صبح مورخ   ۹۴/۴/۲۹لغایت ۱۴ ظهر مورخ   ۹۴/۵/۱می باشد و عدم تکمیل ثبت نام اینترنتی در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه سیر مراحل گزینش و اشتغال می باشد.

·  اطلاعات مقاطع تحصیلی ، معرفین ، سکونت ، بستگان ، زندگینامه ، ارسال تصاویر و ، سابقه اشتغال (اعم از طرح یا اشتغال خصوصی)و نظر سنجی باید بر اساس راهنما حتماً بصورت دقیق تکمیل گردد .

·  سوابق گزینشی ، ایثارگری ، فعالیتهای فرهنگی ، سیاسی یا محکومیت ، مسافرتهای خارج از کشور، اطلاعات
رتبه ها در صورت داشتن سابقه تکمیل گردد .

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به هسته گزینش در هنگام دعوت به مصاحبه حضوری

۱- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه ۲- اصل و تصویر کارت ملی (دوطرف کارت) ۳- دو قطعه عکس پشت نویسی شده ۴- اصل و تصویر گواهی مدارک ایثارگر ۵- اصل و تصویر مدارک تحصیلی با ذکر معدل ۶-در صورت داشتن ملاکهای تقدم مدارک مورد نیاز (چنانچه داوطلب در لیست قبولی اصلی یا ذخیره قرار گیرد)

مدارک مورد نیاز جهت احتساب ملاکهای تقدم

۱- مستندات مربوطه به مقالات علمی و پژوهشی ، تالیف کتاب و …۲- مستندات مربوط به کسب رتبه های برتر علمی ، فرهنگی ، مذهبی و …۳- تائیدیه سوابق کاری مرتبط ۴- گواهی آشنایی با فناوری اطلاعات(مهارتهای هفتگانهICDL)

آدرس سایت هسته گزینش گیلان : www.gozinesh.gums.ac.ir

نشانی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی گیلان : رشت – خیابان نامجو – روبروی ورزشگاه عضدی – دفتر مرکزی شماره ۲ دانشگاه – طبقه چهارم – هسته گزینش

تلفن تماس : ۳۳۳۲۱۴۶۰-۳۳۳۲۹۶۸۸

سخنگوی خود باشید نه ما

ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در جدیدترین روزنوشت های خود با اشاره به توافق هسته ای ایران و شش قدرت جهانی و برخی مخالفت ها در این زمینه نوشت:

توافق! توصیه هایى عجیب!!؟؟ براى ملّت توافق نکنند؟! باشیطان بزرگ آشتى نکنند؟!
این افکار!! ایا مبتنى برخواست و بیان مردم و رهبرى است ؟! آیا واقعاً ملٌت وخانواده هاى شهداء مایل به جنگ ,نوسان اقتصادى,تزلزل در روابط جهانى ,تهدید جهانى و یا تشدید تحریم جهانى است؟!
فرمایشات رهبر معظم را نشنیده و نخوانده اند؟! آیا پیش تر !!و اگاه تر !و دلسوزتر هستند.واقعاً مصلحت ما ؟ادامه وضعیت کنونى بوده و هست؟!
خروج از فصل هفتم وحذف تحریم شوراى امنیت و اتحادیه اروپا ! حتٌى اگر تا شش ماه طول بکشد بهتر است یا ؛تداوم رکود؟! خزانه خالى از درامد نفت؟! عدم تخصیص عمرانى؟! دست دست کردن و شدن! پرداخت بدهى هابه مردم و حقوق بگیران؟!
کمى انصاف !! به چه نیابتى؟ از طرف خانواده هاى شهداء صحبت مى شود و مى کنید؟!
ما انقلابمان و رهبرمان و نظاممان و دولت منتخب را !دوست داشته و مورد حمایت قرار مى دهیم.شما سخنگوى خود یا حزب خود باشید.نه ما و همه ما!!!

روایتی از یک فاجعه در امامزاده ابراهیم

ورس نوشت:  روستای سیاحتی زیارتی امامزاده ابراهیم (ع) در در ۵۷ کیلومتری مرکز گیلان و در ۳۶ کیلومتری مرکز شهرستان شفت و در پای کوه ” ونی ” قرار دارد که رودخانه امامزاده ابراهیم از چشمه سارهای آن و کوهای اطراف سرچشمه می گیرد و از وسط این آبادی گذر می کند.

رودخانه امامزاده ابراهیم بازار این روستا را که در فصل بهار و تابستان رونق خوبی دارد به دو بخش تقسیم می کند و صدای شرشر آب در بیشتر نقاط آن به گوش می رسد اما وضعیت زیست محیطی این رودخانه مانند صدای گوشنوازش ، چشم نواز نیست و ورود مستقیم و غیر مستقیم فاضلاب های خانگی به رودخانه امامزاده ابراهیم سبب نگرانی دوستداران محیط زیست شده است.

تعداد لوله هایی که فاضلاب ها را وارد آب این رودخانه می کند به تعداد خانه هایی است که در بازار امامزاده ابراهیم وجود دارد که برای پی بردن به عمق این فاجعه کافی است تعداد خانه های انبوه این منطقه را بشمارید.

در کنار ورود فاضلاب ها به آب رودخانه ، حجم انبوهی از زباله نیز در حاشیه و بستر رود ریخته می شود و زنگ خطر فاجعه زیست محیطی در امامزاده ابراهیم و مناطق پایین دست را به صدا در آورده است.

رودخانه خروشان امامزاده ابراهیم در روستای نهزم به رودخانه سیاهمزگی می پیوندد و پس از گذشتن از روستاهای صیقلان ، خطیبان ، ناصران ، چوسر، تکرم ، جیرده ، کوزان و دافسار به پسیخان رشت می رسد و پس از آن آرام آرام خود را به مرداب انزلی می رساند و بر آلودگی های آن می افزاید.

e01 e07 e08

Share