عصر امروز مراسم معارفه انجام شد

یک فرزند شهید بخشدار تولمات شد/اسماعیل پور:معضلات صومعه‌سرا باید با تعامل مسئولان حل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار صومعه سرا متذکر شد: هرگونه مشکل و معضل در سطح شهرستان باید با تعامل خوب مسئولان ادارات و دستگاه های اجرای انجام شود و از سیاسی کاری ها، اختلاف میان روسای ادارات جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین اسماعیل پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا ، با بیان اینکه «پرویز روا»بخشدار تولمات یک نیروی وزارت کشوری و اهل همین شهرستان می باشد تصریح کرد: جای خالی  این عزیز در بین روسای دستگاه های دولتی این شهرستان محسوس خواهد شد .

۲۳articleفرماندار صومعه سرا ضمن تشکر و قدردانی از تمامی تلاش ها و زحمات بخشدار سابق بخش تولمات، گفت: ایشان در مدت مسئولیت خود تلاش کردند که تا حد توان مشکلات و مسائل بخش مذکور برطرف شودو اکنون نیز برای ما مایه مباهات است که فرزند شهیدی بر این مسند تکیه خواهد زد و امیدواریم مانند ایشان بتواند در اجرا امور موفق عمل کند.

وی با اشاره به معضل پسماند و وضعیت نامناسب اجرای آن در شهرستان خاطرنشان کرد: ما در مدیریت پسماند نه تنها پیشرفتی نداشته ایم بلکه عقب گرد صورت گرفته است.

اسماعیل پور با بیان اینکه معیار ارزیابی مدیریت شهرستان براساس اجرای طرح مدیریت پسماند صورت می گیرد، افزود: متاسفانه شهرستان وضعیت خوبی در این زمینه ندارد.

وی به برگزاری جلسه شورای اداری با محوریت موضوع تخصیص بودجه اشاره کردو افزود: اداراتی که برنامه ها خود را ارائه نداده اند در زمینه تخصیص بودجه سال ۹۴ با مشکل مواجه خواهند شد.

فرماندار صومعه سرا یادآورشد: فرمانداری فقط نقش نظارتی و سیاست گذاری در شهرستان را به عهده دارد و مدیریت به عهده خود ادارات می باشد و وظیفه ایجاب می کند تا نهایت تلاش خودر را برای فراهم آوردن این زمینه انجام دهند.

وی ۲۴ خرداد را مظهر اراده ملت و تغییر تفکرات دانست و اظهارکرد: تغییرات لازمه بقاء و تحول می باشدو بدون تحول هیچ بقاء و تداومی صورت نخواهد گرفت.

به گفته وی انقلاب اسلامی به این نقطه رسید که با اصلاح، تغییرات و بازسازی درون سازمانی و برون سازمانی بر تداوم و حیات خود ادامه دهد ودر برخی از مقاطع تاریخ بخشی از مشکلات ما حل شده و بخش از اصلاح ساختارهای ما  کمک می کندکه یکی از آن موارد ۲۴ خرداد ماه است و این روز مظهر اراده ملت و تغییر تفکر است .

وی به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کردو افزود: همه ادارات و دانشگاه ها باید در این ایام شئونات و مسائل شرعی و اسلامی ما رعایت شود، به ویژه سازمان های که از لحاظ حضور ارباب رجوع با تردد زیاد همراه است .

اسماعیل پور یادآورشد: در این مورد و ارزیابی ادارات مشاوره امور بانوان، مشاوره ایثارگران و مسئولین واحدهای از ادارات بازدید و سرکشی می شود تا بررسی شود که آیا شئونات اسلامی و مذهبی در ادارات به چه صورت عمل می شود.

وی در ادامه با اشاره به توجه مسئولان ادارات به مسائل داخلی و خارجی روز دنیا، تصریح کرد: ایران در حال حاضر در عرصه بین المللی به یک عامل تاثیرگذار نه تنها در منطقه بلکه جهان تبدیل شده است و امروزه در معادلات سیاسی ایران حرفی برای گفتن دارد.

فرماندار صومعه سرا نقش بانوان درتصمیم سازی های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را کم رنگ دانست و افزود: نیمی از جمعیت فعال را زنان، مادران و همسران برشمرد و اظهارکرد: باید از این نیروهای بالقوه به بالفعل تبدیل شود و در تصمیم گیری ها نقش موثرتر داشته باشد.

وی متذکر شد: هرگونه مشکل و معضل در سطح شهرستان باید با تعامل خوب مسئولان ادارات و دستگاه های اجرای انجام شود و از سیاسی کاری ها، اختلاف میان روسای ادارات جلوگیری شود.

اسماعیل پور برگزاری مسابقات جام رمضان را فرصتی برای وحدت و یگدلی دانست و گفت: ماه مبارک رمضان ماه وحدت و سوزاننده گناهان می باشد.

در پایان این جلسه فرزاد امدادی فرزند شهید امدادی به عنوان بخشدار جدید تولمات جایگزین «پرویز روا» شد.

Share