کفاشیان رای‌ خود را به صندوق انداخت/بلاتر بار دیگر رییس فیفا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی کفاشیان که به نمایندگی از فدراسیون فوتبال کشورمان راهی سوئیس شده،‌امروز رای خود را در انتخاب رئیس ۴ سال آینده این سازمان به صندوق انداخت. وی در ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه به وقت تهران بعد از آنکه جروم والکه، دبیر فیفا نام ایران را اعلام کرد، در اتاق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی کفاشیان که به نمایندگی از فدراسیون فوتبال کشورمان راهی سوئیس شده،‌امروز رای خود را در انتخاب رئیس ۴ سال آینده این سازمان به صندوق انداخت.

۱۸۵۸۶۹_۴۰۸وی در ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه به وقت تهران بعد از آنکه جروم والکه، دبیر فیفا نام ایران را اعلام کرد، در اتاق شماره یک  مخصوص رای‌گیری حضور یافت و با دریافت برگه،‌رای خود را به صندوق انداخت.

با وجود انتشار اخبار رسوایی و فساد اعضای بلند پایه فیفا و افراد نزدیک به سپ بلاتر در آستانه کنگره فیفا و مراسم انتخابات ریاست فیفا، این مرد سوئیسی ۱۳۳ رای را کسب اما برای کسب پیروزی در این انتخابات باید حداقل ۱۴۰ رای را کسب می کرد. پرنس علی هم ۷۳ رای را کسب کرد. از مجموع ۲۰۹ رای ۲۰۶ رای قابل قبول بود که بلاتر برای پیروزی باید ۱۴۰ رای را کسب می کرد به این ترتیب انتخابات به دور دوم کشیده شد.
پیش از آغاز دور دوم رای گیری برای انتخاب رئیس جدید فیفا، شاهزاده علی بن حسین کناره گیری کرد و سپ بلاتر بار دیگر رئیس فیفا شد.

Share