پیام تسلیت دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور به مناسبت درگذشت آیت الله امینیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا مختارپور در پیامی درگذشت آیت الله مختار امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.  علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی، درگذشت آیت الله مختار امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری را به بازماندگان این عالم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا مختارپور در پیامی درگذشت آیت الله مختار امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
mokhtarpoor0ao2g علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی، درگذشت آیت الله مختار امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری را به بازماندگان این عالم گرانقدر تسلیت گفت.
گفتنی است محمد اله یاری فومنی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد روز سه شنبه دوازدهم خرداد در سفر به گیلان، با حضور در منزل امام جمعه شهر آستانه اشرفیه با آیت الله امینیان دیدار و گفتگو کرده بود و آیت الله امینیان در دیدار یاد شده ضمن تقریر چهار جلد از کتاب «گلستان خاطرات و عایدات» (که از آثار ارزشمند و ماندگار ایشان است)، به دبیرکل، نسخه‌هایی از آن را به معاون توسعه کتابخانه‌ها وکتابخوانی و معاون و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان اهداء کرد.
متن پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
“کلّ من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام”
ضایعه درگذشت عالم رباّنی و متفکر اندیشمند، خیّر کتابخانه ساز و پدر شهید- حضرت آیت الله جناب آقای مختار امینیان امام جمعه محترم آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری- را به پیشگاه مقدس مقام عظمای ولایت، علمای اعلام و مراجع عظام، اعضای معزّز مجلس خبرگان رهبری، شاگردان محترم و بیت شریف ایشان و کتابداران تسلیت می‌گویم. برای این عالم مجاهد، علّو درجات و روزی لاینقطع از خوان نعمت اولیاء و معصومین (ع) و برای تمامی بازماندگان گرامی صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم.
خداوند روح پاکش را قرین رحمتش فرماید.

ومن اللّه التوفیق
علیرضا مختارپور
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
۲۰ خرداد ۱۳۹۴

Share