سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه قدس گیلان

هیچ وقت لباس پاسداری را با چیز دیگری عوض نمی‌کنم و کاندیدای مجلس نمی‌شوم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار هامون محمدی با تاکید براینکه هرگز لباس سبز پاسداری را با چیز دیگری عضو نمی‌کنم، تصریحکرد: اگر ۱۰۰ بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس پاسداری را می‌پوشم و هیچ وقت کاندیدای مجلس نمیشوم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پاسداشت بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش سردار هامون محمدی با عنوان «خدا قوت فرمانده» در مسجد فاطمه الزهرا رشت برگزار شد.

۲۰۱۵۰۵۲۳۲۳۰۱۵۱_IMG_4825سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه قدس گیلان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: پس از ۲۶ سال از جنگ تازه فهمیدیم برای هیچ ماندیم و ای کاش در همان اوج به شهادت می‌رسیدیم.

سردار هامون محمدی با تاکید براینکه هرگز لباس سبز پاسداری را با چیز دیگری عضو نمی‌کنم، تصریحکرد: اگر ۱۰۰ بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس پاسداری را می‌پوشم و هیچ وقت کاندیدای مجلس نمیشوم.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارای شاخص‌های ویژه‌ای خواند و یادآور شد: پاسداران مردان روزهای سخت هستند و با توجه به شرلیط امروز منطقه از امروز تازه پاسداری ما آغاز شده است.

محمدی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نوکر مردم دانست و افزود: با وجود ۴۰ نماینده مقام معظم رهبری در سپاه کل کشور امروز سپاه کمتر اشتباه می‌کند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان تغییر و تحولالات را تاثیرگذار بر روند کلی مجموعه نداستن و اظهار کرد: کسی از خارج از مجموعه نمی‌تواند برای سپاه تصمیم بگیرد.

Share