پاسخ شهردار رشت به دعوت اصفهانی ها

هیچ شهری برای من مهم تر از زادگاهم نیست;می مانم تا رشت را بسازم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثابت قدم گفت:من به فشارها توجهی نمی کنم. به انتقادات درست چرا اما به فشارها نه. من می مانم و کارم را ادامه می دهم تا شهر زادگاهم را بسازم. هیچ شهری برای من مهم تر از زادگاهم نیست.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبر دعوت شورای شهر اصفهان از شهردار رشت مبنی بر قبول پست شهرداری این شهر موجب نگرانی هایی در شهر شد. چه آنکه به نظر می رسید با روی کارآمدن sabet_9650محمد علی ثابت قدم داستان ادامه دار تعویض های پی در پی شهرداران در رشت به پایان رسیده باشد. اما وقتی شهری مانند اصفهان از شهردار رشت دعوت کند مسلما پیشنهادی وسوسه انگیز خواهد بود. از این رو بود که شایعات در کمترین زمان ممکن در شهر دهان به دهان پیچید. شایعاتی مبنی بر خداحافظی ثابت قدم از رشت و عزیمتش به اصفهان. از این رو با شهردار تماس گرفتیم تا از زبانش بشنویم که رفتنش به اصفهان چه اندازه صحت دارد.

محمد علی ثابت قدم درباره دعوت اصفهانی ها از او گفت: « با من تماس گرفتند و خواستار مذاکره شدند. اعتقادشان این بود که برنامه های ما در رشت مبتنی بر نگاهی اقتصادی و فرهنگی است. آن ها می گفتند که به دنبال ارتقای بافت فرهنگی اصفهان و رونق اقتصاد شهری هستند و برنامه های ما مناسب شهرشان است. اما من به آن ها فعلا جوابی نداده ام.»

شهردار در پاسخ به این سوال که «جوابش به اصفهانی ها چه خواهد بود؟» گفت: من حالا حالا ها برای شهر رشت برنامه دارم. تازه اول کارم هستم. هدف بنده و تیم همراهم ساختن شهرمان است نه اینکه بگذارم و بروم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فشارهایی که در رشت علیه شما وجود دارد موجب نمی شود که به شهر بزرگ تری مانند اصفهان بروید؟» گفت: من به فشارها توجهی نمی کنم. به انتقادات درست چرا اما به فشارها نه. من می مانم و کارم را ادامه می دهم تا شهر زادگاهم را بسازم. هیچ شهری برای من مهم تر از زادگاهم نیست.»

/گیلان فردا

Share