لاله افتخاری در جمع فرزندان شاهد

همه باید پابه‌پای رهبری و نه عقب‌تر و نه جلوتر حرکت کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاله افتخاری شامگاه چهارشنبه در نخستین همایش فرزندان شاهد در تالار گلستان این شهرستان با بیان اینکه خانواده شهدا باید بیشتر از همه به موضوع مذاکرات هسته‌ای دقت‌نظر داشته باشند، اظهار کرد: همه باید پابه‌پای رهبری و نه عقب‌تر و نه جلوتر حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاله افتخاری شامگاه چهارشنبه در نخستین همایش فرزندان شاهد در تالار گلستان این شهرستان با بیان اینکه خانواده شهدا باید بیشتر از همه به موضوع مذاکرات هسته‌ای دقت‌نظر داشته باشند، اظهار کرد: همه باید پابه‌پای رهبری و نه عقب‌تر و نه جلوتر حرکت کنیم.

IMG_7789وی افزود: افراد فرهیخته و صاحب‌نظران بسیار متخصصی در زمینه مذکور در ایران اسلامی حضور دارند و باید از وجود آنها در این راستا استفاده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه باید بر مذاکره‌کنندگان اعتماد کافی داشته باشیم، اضافه کرد: در عین اعتماد، باید در مذاکرات حواس ما نیز جمع باشد تا چشمان ریزبین مردم از مسئولان دلسرد و دلگیر نشود.

این مسئول به وجود تشکل‌های ثبتی و غیرثبتی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: تشکل‌های زیادی از خانواده شهدا در حال فعالیت هستند که با رشد و شکوفایی فرزندان شهدا به نتایج مثبتی می‌انجامد.

افتخاری، تشکل‌های شاهد را خدمت‌رسان خواند و تأکید کرد: مقام معظم رهبری و مسئولان یاری‌گر تشکل‌های فرهنگی و مذهبی هستند.

وی با تأکید بر نصب‌العین قرار دادن فرمایش‌های مقام معظم رهبری، متذکر شد: باید بر پایه منویات رهبری که دلسوز بی‌همتای نظام اسلامی و مردم ایران هستند، حرکت کنیم.

آیت‌الله امینیان از پایه‌های علمی حوزه علمیه قم بود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در همایش مذکور با فعال خواندن لاله افتخاری در فراکسیون‌های مجلس، اظهار کرد: افتخاری در فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی از نمایندگان فعال مجلس است.

ناصر عاشوری با تسلیت درگذشت آیت‌الله امینیان، افزود: آیت‌الله امینیان از پایه‌های علمی حوزه علمیه قم بود که خدمات قابل ‌توجهی را به مردم گیلان عرضه کرد.

وی در ادامه امام عصر (عج) و شهدا را از صاحبان اصلی انقلاب دانست و تبیین کرد: راه اصلی اسلام و انقلاب و اندیشه امام خمینی (ره) باید به درستی حفظ شود و مسئولان بدانند که مستأجران دنیا و پست‌ها و مسئولیت‌ها هستند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه به پای دستاوردهای انقلاب خون ریخته شده است، یادآور شد: رزمندگان و ایثارگران بیشترین صدمات و سختی‌ها را متحمل شده‌اند.

/فارس

Share