با اجازه آقایان اهلی برای تماشای تیم محبوبم گاهی استادیوم می روم!

هدایتی:در کوه و کمر به دنبال راهی برای اهلی شدن و رسیدن به خدا هستم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسین هدایتی پس از اعلام عدم اهلیت شرکت استیل آذین در مزایده چهارم پرسپولیس به شدت علیه وزارت ورزش موضع گرفت و در صفحه شخصی‌اش آن را اعلام کرد: دولت تدبیر به ویژه آقایان عقل کل در وزارت ورزش حتما اسپانسر قوی دارند و تیم قوی می بندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسین هدایتی پس از اعلام عدم اهلیت شرکت استیل آذین در مزایده چهارم پرسپولیس به شدت علیه وزارت ورزش موضع گرفت و در صفحه شخصی‌اش آن را اعلام کرد: دولت تدبیر به ویژه آقایان عقل کل در وزارت ورزش حتما اسپانسر قوی دارند و تیم قوی میhossein-hedayati بندند.

ورزش سه نوشت: مالک استیل آذین در ادامه حرف‌هایش کنایه‌ای هم به محمود گودرزی می‌زند و نتایج ورزش در دوران حضور او را مورد نقد قرار می‌دهد: نگران نباشید همانطور که تاکنون ورزش کشور را اداره کردند و بلکه بهتر از گذشته.

به نظر می‌رسد وزارتی‌ها به دنبال اجاره باشگاه پرسپولیس باشند و در نظر دارند بار دیگر آن را به صورت گذشته در اختیار اسپانسر قرار دهند، هدایتی نقدی هم به این موضوع کرد و می گوید: باید بدانند موفقیت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس فقط نیاز مالی و تامین آن نیست. ضمنا من تا زمانیکه اهل نشوم دور و بر ورزش اعم از فوتبال و دیگر رشته ها پیدایم نمی‌شود و سعی می‌کنم در زمینه های دیگر به مردم عزیز کشورم خدمت کنم. البته با اجازه آقایان اهلی برای تماشای تیم محبوبم گاهی استادیوم می روم.

هدایتی که پیگیری خاصی در این باره دارد در پاسخ به این که آیا به شیوه این مزایده شکایت می کند یا نه گفت: خیر، ما سرکاریم! به لطف خدای خوبم خارج از تهران و در کوه و کمر هستم و به دنبال راهی برای اهلی شدن و رسیدن به خدا هستم. شما هم دعا کنید موفق شوم!

Share