صبح امروز:

هجدهمین شعبه از فروشگاههای آزاد شاهد در شهرستان آستارا افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ادامه هجدهمین شعبه فروشگاههای آزاد شاهد ، صبح امروز شانزدهم خرداد ماه در شهرستان مرزی آستارا افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ادامه هجدهمین شعبه فروشگاههای آزاد شاهد ، صبح امروز شانزدهم خرداد ماه در شهرستان مرزی آستارا افتتاح شد.

shahedbvq71دکتر محمدحسن آزما نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های آزادشاهد در مراسم افتتاح شعبه آستارا فروشگاه های آزاد شاهد گفت : شرکت فروشگاه‌های آزاد شاهد، به عنوان یکی از ارکان مستحکم اقتصاد در حوزه بازرگانی، تجارت و کسب و کار، در راستای نیل به اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴، و گسترش، ارتقاء و تحول بازار ایرانی اسلامی دایر گردیده است و یکی از مهمترین ماموریت های این شرکت تحقق اهداف وآرمانهای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود : با عنایت به دغدغه جدی مقام معظم رهبری درخصوص تحقق اهداف اقتصادمقاومتی چه درحوزه اهداف و چه در حیطه کارکرد‌ها، شرکت فروشگاه‌های آزاد شاهد با ابتنا بر تجربیات ذی قیمت خود در حوزه بازار و تجارت و همچنین اتخاذ راهکارهای علمی و نظام‌ مند بر آن است تا اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه بازار و تجارت را محقق سازد. و ایجاد بستره صادرات محصولات وکالاهای ایرانی دارای مزیت رقابتی جهت صادرات به کشورهای همسایه وسایرکشورها و حمایت از تولید داخلی از جمله ماموریت های شرکت خواهد بود.
مدیرعامل شرکت فروشگاه های آزادشاهد با بیان اینکه از دیگر اهداف این شرکت جلوگیری از خروج ارز از کشور می باشد اظهار داشت:حجاج و  زائرین محترم عتبات می توانند در مبادی ورودی کشور نسبت به تهیه کالاهای خود اقدام نمایند و در طول سفر زیارتی خود از معنویات سفر بهره مند گردند.دیارمیرزا

محمدحسن آزما با اشاره به اینکه عمده سهام داران شرکت شاهد فرزندان و همسران معظم شهدا می باشند گفت : این شرکت تا سال ۱۴۰۰با توسعه کمی وکیفی فروشگاه های آزاد گمرکی (duty free shops) درمبادی گمرکی ورودی (مرزهای زمینی ،دریایی وهوایی) خدمات خود را به بیش ازپنجاه درصد ایرانیانی که به کشور مراجعت کرده اند عرضه می نماید.همچنین با هدف توسعه صادرات محصولات داخلی به عنوان راهکار اصلی توسعه اقتصاد مقاومتی،این شرکت درمبادی مرزی زمینی با کشورهای همسایه و همچنین درفرودگاه های بین المللی کشور،رتبه اول صادرات کالای همراه مسافرین خروجی کشوررا(ایرانی و غیرایرانی) به خود اختصاص خواهد داد.

 مدیرعامل شرکت فروشگاه های آزادشاهد اظهار داشت : در استان گیلان و در شهرهای بندر انزلی و دو شعبه در آستارا مشغول به فعالیت هستند و بزودی شعبه شهر رشت نیز راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم پیام عباس قبادی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری شاهد نیز قرائت گردید.

Share