برگزاری جشن نیمه شعبان حاشیه ساز شد

نیکومنش: اگر خواننده‌ای همسطح محمد اصفهانی در گیلان هست او را معرفی کنید !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیکومنش با اشاره به مخالفت شیرزاد در کمیسیون فرهنگی با حضور خواننده غیربومی، خطاب به وی، گفت: بنده اعلام می‌کنم اگر در استان گیلان هنرمندی همسطح اصفهانی داریم معرفی کنید تا از حضور وی در این جشن استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورای اسلامی با اعتراض به سخنان فاطمه شیرزاد اظهار کرد: موضوع حضور یک خواننده غیر بومی در جشن نیمه شعبان روز گذشته توسط مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ـ ورزشی شهرداری رشت در صحن کمیسیون فرهنگی مطرح شد.

nikomaneshمظفر نیکومنش‌نودهی با بیان اینکه قبلاً مصوب کرده بودیم که چنین اعیادی را باشکوه هرچه تمام در شهر برگزار کنیم، تصریح کرد: قرار است در جشن نیمه شعبان از حضور محمد اصفهانی بهره‌مند شویم و در همین راستا روز گذشته با شهردار رشت تلفنی صحبت کردم که وی نیز موافقت خود را اعلام کرد.

وی با اشاره به مخالفت شیرزاد در کمیسیون فرهنگی با حضور خواننده غیربومی، خطاب به وی، گفت: بنده اعلام می‌کنم اگر در استان گیلان هنرمندی همسطح اصفهانی داریم معرفی کنید تا از حضور وی در این جشن استفاده شود.

 فاطمه شیرزاد با مخالفت شدید نسبت به سخنان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، تصریح کرد: هنرمندان گیلانی بسیار فرهیخته و دارای جایگاه ملی هستند و سخنان مطرح شده توسط رئیس کمیسیون فرهنگی توهین به هنرمندان فرهیخته گیلانی است.

/فارس

Share