نعیمی‌رز:۱+۵ به دنبال جاسوسی از نقاط استراتژیک نظامی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هرگز اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای را نمی‌دهیم، گفت: ۱+۵ به دنبال جاسوسی از نقاط استراتژیک نظامی ایران اسلامی است. صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هرگز اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای را نمی‌دهیم، گفت: ۱+۵ به دنبال جاسوسی از نقاط استراتژیک نظامی ایران اسلامی است.

naeimiصفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده مبنی بر بازرسی غربی‌ها از مراکز دفاعی، نظامی و امنیتی ایران، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خطوط قرمز را در مذاکرات هسته‌ای مشخص فرمودند که یکی از این خطوط قرمز، مذاکره با ۱+۵ تنها درباره مسائل هسته‌ای است ولاغیر.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شود، افزود: در مذاکرات هسته‌ای فقط موضوعات هسته‌ای مدّ نظر تیم مذاکره‌کننده است و ما هرگز به آنچه که با مصالح و منافع ملی کشورمان مغایرت داشته باشد، تن نمی‌دهیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به برخی موضوعات مطرح‌شده از سوی ۱+۵ درباره مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای کشورمان، تصریح کرد: غربی‌ها نظرشان این نیست که مصاحبه کنند تا تنها به نحوه دستیابی ایران به دانش هسته‌ای پی ببرند بلکه آنان به دنبال شناسایی و بازجویی دانشمندان هسته‌ای کشورمان و در نهایت از میان برداشتن این افراد هستند.

صفر نعیمی‌رز در ادامه با یادآوری اینکه غربی‌ها تصور اشتباهی دارند ما هرگز اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی بیفتد، تأکید کرد: آنان همچنین بحث بازرسی از مراکز امنیتی و دفاعی را مطرح کردند و قصدشان یافتن راهکار تسلط بر این مراکز است؛ آنان می‌خواهند با این جاسوسی‌ها نقاط استراتژیک نظامی ایران اسلامی و نقاط قوت و ضعف ایران را از نظر نظامی شناسایی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: غربی‌ها از این جاسوسی‌ها نیت شومی دارند که به هیچ وجه به این اهداف نخواهند رسید چون این موارد جزء خطوط قرمز نظام است./فارس

Share