در جلسه شب گذشته هیئت مدیره ملوان تصمیم گیری شد

موافقت هیأت مدیره باشگاه ملوان با جدایی محجوب/تلاش برای حضور دنیامالی در ملوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیأت مدیره باشگاه ملوان انزلی با جدایی سیروس محجوب از این باشگاه موافقت کرد و محمود آذرگون نیز به عنوان سخنگوی هیات مدیره و باشگاه ملوان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیأت مدیره باشگاه ملوان انزلی با جدایی سیروس محجوب از این باشگاه موافقت کرد.

DSC02689-HDTV-720به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان, هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی شب گذشته جلسه ای برگزار کرد که تا پاسی از شب طول کشید و در نهایت هیات مدیره ملوان با جدایی سیروس محجوب از باشگاه ملوان موافقت کرد.

یکی دیگر از مصوبات هیات مدیره باشگاه بازگشت احمد دنیا مالی به ملوان برای کمک به باشگاه بود.

محمود آذرگون نیز به عنوان سخنگوی هیات مدیره و باشگاه ملوان انتخاب شد.

از دیگر تصمیمات مهم هیات مدیره باشگاه آغاز تمرینات تیم زیر نظر مربیان بومی فصل گذشته بود.به این ترتیب کادرفنی فصل گذشته منهای فیروز کریمی تمرینات تیم ملوان را آغاز خواهند کرد.

محمود آذرگون در مورد مصوبات هیات مدیره باشگاه در شب گذشته گفت: هیات مدیره با جدایی سیروس محجوب از باشگاه ملوان موافقت کرده است و ما می خواهیم در این مقطع زمانی احمد دنیا مالی برای کمک به باشگاه قدم پیش بگذارد.

وی در مورد کارشکنی یک کارمند ملوان در انجام امور اداری گفت: این مساله خاصی نیست و حل می شود. سیروس محجوب در مورد کلیات جدایی از ملوان مشکلی ندارد اما در مورد چگونگی انصرافش از باشگاه و انتقال به فرد دیگر باید مذاکره کنیم و همه چیز باید هرچه سریع‌تر حل شود و با تعامل این مساله حل خواهد شد و حداکثر تا ۲ هفته دیگر وضعیت باشگاه ملوان به طور کامل مشخص خواهد شد.

آذرگون تصریح کرد: مواردی نظیر انتقال سهام از محجوب و انجام کارهای حقوقی این مساله باید هرچه سریعتر انجام شود تا تغییر مالکیت رخ بدهد. تا آن زمان هم کادرفنی فصل گذشته بدون حضور فیروز کریمی تمرینات را برای فصل آینده آغاز خواهد کرد.

 

Share