مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در نشست با اصحاب رسانه

صد در صد مخالف ادغام تربیت بدنی و سازمان جوانان هستم/کاندیدای مجلس نمی‌شوم/نه چپ هستم نه راست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت هفته جوان صبح امروز در رشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت هفته جوان صبح امروز در رشت برگزار شد.

IMG_2884به گزارش خبرنگار دیارمیرزا مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان در ابتدا با تقدیر از خبرنگاران ،اظهار کرد: بنده نه به عنوان مدیرکل ورزش جوانان بلکه به عنوان فرزند گیل و دیلم و قهرمان ورزشی در خدمت شما هستم.

صد در صد مخالف ادغام تربیت بدنی و سازمان جوانان هستم
رهنما با بیان اینکه صد در صد مخالف ادغام تربیت بدنی و سازمان جوانان هستم اظهار داشت: دغدغه جوانان بسیار زیاد و جدی است بنابران نهادی باید به صورت متمرکز به مشکلات آنها رسیدگی کند.
وی گفت: هر آنچه که در کودکی آموخته می شود در جوانی نهادینه می شود و بنابراین باید دقت بسیاری انجام داد که خوبی نهادینه شود نه پلشتی ها.
مدیرکل ورزش و جوانان ,معاون فرهنگی و امور جوانان خود را بهترین معاون خود دانست و افزود: آقای اسماعیلی از لحاظ عملکردی بسیار فعال و دقیق است. تاکنون شورای عالی ورزش را نتوانستیم تشکیل دهیم اما ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار کردیم و حتی ایشان در حوزه ورزش نیز به ما کمک می کند.

کاندیدای مجلس نمی شوم/اجازه ورود سیاست به ورزش را نمی دهم
رهنما اضافه کرد:بنده نه چپ هستم نه راست و حتی وسط هم نیستم و تا زمانی که در اداره ورزش و جوانان استان گیلان هستم اجازه ورود سیاست به این اداره را نخواهم داد و فقط به حل مشکلات مردم خواهم پرداخت.
وی همچنین افزود: زمانی که مهلت ثبت نام نمایندگی مجلس پایان یابد ,افرادی که بنده را فرد سیاسی کار می دانستند متوجه می شوند که به هیچ وجه قصد شرکت در انتخابات مجلس را نداشته ام زیرا که عشق من ورزش است نه سیاست.

بودجه ۸ میلیاردی برای جوانان
rahnamaG_2887 (2)مسعود رهنما اظهار داشت: من خود دارای دو فرزند هستم و با فرزندانم به کنسرت و سینما و پارک می روم بنابراین با دغدغه های این قشر آشنا هستم.
وی یکی از مشکلات را رفتن از دوره سنت به مدرنیته بدون وجود فرهنگ کافی دانست و افزود:باید سعی کنیم این فرهنگ را به وجود بیاوریم.
رهنما همچنین با اشاره به بودجه ۸ میلیاردی برای جوانان تصریح کرد: این رقم بسیار کم و ناچیز است این در صورتی است که ۲۷ متولی کار جوانان کار را فقط به گردن وزارت ورزش و جوان می گذارند. وی همچنین از تکمیل ۵ پروژه نیمه کاره در استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص ورزش نیز گفت: کار ورزش ما به کجا رسیده است که پژمان نوری پس بقا ملوان در لیگ از خوشحالی پیراهن خودش را درمی آورد.

مسئولین داماش تمایلی برای حل مشکلات این باشگاه ندارند

مسعود رهنما در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا در خصوص مشکلات داماش اظهار کرد: مشکلات داماش یک کلاف سردرگم است که مربوط به مباحث داخلی باشگاه می باشد و مسئولین این باشگاه تمایلی برای حل این مشکلات ندارند.دغدغه های تماشاگران داماش که خود بنده جز تماشاگران آنها هستم با دغدغه های مسئولین داماش متفاوت است.

ملوان مظلوم واقع شده است
وی ملوان را تیم مظلومی عنوان کرد که از استان هیچگونه کمک مالی به آن نشده است و در ادامه تصریح کرد: با این تفاصیل آقای محجوب مالک ملوان تا الان یک کلمه در خصوص مسئولان استان صحبت نکرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان ذکر کرد: در زمانی داماش مشکل مالی داشت شهردار سابق رشت از پول شهرداری کمک مالی به این تیم کرد ولی متأسفانه در همان بازی تماشاگران داماش به شهردار رشت توهین کردند بنابراین تماشاگران باید یاد بگیرند که درخواست های خود را منطقی بیان کنند.

رهنما خود را بی طرف دانست و عنوان کرد:من نه آبرارم و نه آبای بنابراین تماشگران فکر نکنند بنده طرفدار یکی از این دو تیم هستم . من فقط برای موفقیت استان تلاش خواهم کرد.
وی در پایان از اعلام آمادگی مسئولین استان را برای کمک به داماش خبرداد و اظهار داشت: مسئولین استان هیچگونه کم کاری در موضوع داماش نداشته اند و بازهم می گویم مشکلات داماش داخلی است.

خبرنگار: صابر عاشری

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی
Share