مسابقات انتخابی تنیس روی میز بانوان استان گیلان برگزار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان بانوان استان به مناسبت هفته محیط زیست به میزبانی هیئت تنیس روی میز املش در سالن ورزشی شهدای رانکوه با حضور ۲۱ بازیکن از شهرستان های رشت،لاهیجان ،رودسر،املش و شفت برگزار گردید. در این دوره مسابقات ورزشکاران پس از انجام  ۲۴بازی مقدماتی و ۳۰ […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان بانوان استان به مناسبت هفته محیط زیست به میزبانی هیئت تنیس روی میز املش در سالن ورزشی شهدای رانکوه با حضور ۲۱ بازیکن از شهرستان های رشت،لاهیجان ،رودسر،املش و شفت برگزار گردید.
در این دوره مسابقات ورزشکاران پس از انجام  ۲۴بازی مقدماتی و ۳۰ بازی در جدول تصاعدی (آسیایی پیشرفته)با هم به رقابت پرداختند که فاطمه نادم از رشت توانست مقام نخست را ازآن خود کند
مهناز شاطپور و سارا عین الله زاده هر دو از رشت توانستند مقام دوم و سوم این دوره را ازآن خود کنند.
جعفری فرماندار شهرستان املش در حاشیه ی این مسابقه گفت :باید برای توسعه ی و رشد ورزش به ویژه ورزشهای قهرمانی شهرستان املش برنامه ریزی کرد.
وی ادامه داد:ورزش روحیه ی شجاعت ،ازخودگذشتگی،مبارزه باظلم و ظالم ودفاع از مظلوم را در انسان تقویت نموده و اراده وی را قوی می سازد.
جعفری با بیان اینکه ورزش توان انسان را برای انجام کارهای روز مره ی شخصی اجتماعی بالا میبرد ادامه داد در شهرستان املش و شه ررانکوه علاقه مندان زیادی در رشته های ورزشی مختلف وجود دارد وب ا کسب مقام های مختلف در سطح کشوری و جهانی ثابت کرده که املش دارای پتانسیل های بالایی در ورزش است.
در پایان فرماندار املش به اتفاق ورزشکاران ، مربیان و داوران مسابقه به مناسبت هفته محیط زیست زباله های فضای اطراف ورزشگاه را جمع آوری کردند.
i35287yx qdadnw21۲۷u13pup

خبرنگار:وحید طاهری

Share