نقدی: کسی که فرهنگ خود را در اختیار بیگانه قرار می‌دهد ناموسش را از دست داده است

مدعیان خط امام یک جمله درباره ضرورت رابطه با آمریکا از صحیفه امام نمونه بیاورند/اگر می‌خواهید ذلیل شوید بروید و با آمریکا رابطه برقرار کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز برخی افراد با تفکرات ارتباط با آمریکا ادعا می‌کنند پیرو خط امام هستند. باید در جوابشان بگوییم از تمام صحیفه امام(ره) تنها یک جمله بیاورید که حضرت امام در مورد ضرورت رابطه با آمریکا سخن گفته باشند. اما من از هر جای صحیفه که بخواهید حجت می‌آورم که باید در مقابل استکبار ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز برخی افراد با تفکرات ارتباط با آمریکا ادعا می‌کنند پیرو خط امام هستند. باید در جوابشان بگوییم از تمام صحیفه امام(ره) تنها یک جمله بیاورید که حضرت امام در مورد ضرورت رابطه با آمریکا سخن گفته باشند. اما من از هر جای صحیفه که بخواهید حجت می‌آورم که باید در مقابل استکبار ایستاد.naghdi

سردار محمدرضا نقدی در همایش ۳۶ سال مقاومت که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، با بیان اینکه شهدا عرصه جهاد دیروز بودند اظهار داشت: همه ما باید پای مکتب شهدا بنشینیم و درس بیاموزیم.

وی گفت: اگر به قرآن نگاه کنیم می‌بینیم که بسیاری تعالیم تاریخی از قرآن استفاده شده و قرآن برای تکلیف هر روز بشر برنامه داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستاد، تصریح کرد: اگر می‌خواهید ذلیل شوید بروید و با آمریکا رابطه برقرار کنید.

وی ادامه داد: امروز برخی افراد با تفکرات ارتباط با آمریکا ادعا می‌کنند که پیرو خط امام(ره) هستند و باید در جوابشان بگوییم از تمام صحیفه امام(ره) تنها یک جلد بیاورید که در مورد رابطه با آمریکا سخن گفته باشد. این در حالی است که من از هر جای صحیفه که بخواهید حجت می‌آورم که باید در مقابل استکبار ایستاد.

سردار نقدی با بیان اینکه ما از ابتدای انقلاب تاکنون گرفتار تفکری بودیم که به دنبال تضعیف باور و ایمان مردم است، افزود: این تفکر هر روز در یک حزب و گروه و جناح و با یک رنگ و لعابی در کشور نشان داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: عده‌ای هنوز گمان می‌کنند بدون کوتاه آمدن در مقابل قدرت‌ها نمی‌توان زندگی آرامی داشت و متاسفانه این مشکل همیشه گریبانگیر کشور ما بوده است.

سردار نقدی با تأکید براینکه کسی که فرهنگ خود را در اختیار بیگانه قرار می‌دهد ناموسش را از دست داده است، متذکر شد: افرادی که به دیکتاتورها میدان می‌دهند تا کشورشان را اشغال کنند نباید انتظار آرامش داشته باشند.

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مبارزه و جهاد برای امنیت بوده و عقلانی و منطقی است، تصریح کرد: درست است که جنگ تلفات دارد اما در پی این تلفات امنیت بزرگی حاصل می‌شود.

* عده‌ای خود را دلسوزتر از امام برای مردم می‌دانند

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک انسان بی‌تفاوت نسبت به جامعه و مردم خود نبود، خطاب به برخی مسئولان گفت: شما از امام بیشتر برای مردم دلسوزی نکنید که بروید مقابل دیکتاتورها تا مردم آرامش داشته باشند.  مردم ایران با ایستادگی و مقاومت به آرامش می‌رسند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه ۳ سال است تحریم‌های شدید در کشور ما حاکم است، بیان کرد: با تحریم چه اتفاقی در جامعه افتاد؟ ما شاهدیم اوضاع چندان فرقی نکرده که این مسئله نشان‌دهنده امداد الهی است.

وی با تأکید براینکه رزق و روزی ما دست آمریکا نیست، اظهار داشت:‌ ما باید باور داشته باشیم خداوند رزاق است و مسئله ما مسئله تحریم‌ها نیست زیرا راه‌های نپیموده در اقتصاد فراوان است.

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اقتصاد تولید ارکانی دارد، عنوان کرد: ایران یکی از استثنایی‌ترین کشورهایی است که تمام ارکان اقتصادی را دارد.

نقدی با تأکید براینکه اقتصاد پویا و شکوفا در دست ملت ما است، گفت: نیروی انسانی، سرمایه، انرژی و مواد اولیه و همچنین ۴۰۰ میلیون بازار غیر تحریم وجود دارد که به وسیله اینها ما می‌توانیم اقتصاد خود را پویا نگه داریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب یک سر سوزن از خط امام فاصله نگرفته‌اند، یادآور شد: رهبری که امروز پس از ۲۵ سال می‌گویند وصیت امام ملاک و معیار من است باعث افتخار ملت ایران هستند./فارس

Share