محمدرضا رحیمی با عینک آفتابی به تشییع همسرش آمد! + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سایت میدان ۷۲ یکی از رسانه های نزدیک به احمدی نژاد نوشت: مراسم تشییع و تدفین مرحومه بانو لطیفه عرفانی همسر محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم، عصر امروز در شهرستان قروه با حضور بستگان و دوستان برگزار شد. نکته قابل توجه این مراسم حضور محمدرضا رحیمی با عینک آفتابی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سایت میدان ۷۲ یکی از رسانه های نزدیک به احمدی نژاد نوشت:
مراسم تشییع و تدفین مرحومه بانو لطیفه عرفانی همسر محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم، عصر امروز در شهرستان قروه با حضور بستگان و دوستان برگزار شد.

نکته قابل توجه این مراسم حضور محمدرضا رحیمی با عینک آفتابی بر چشمانش بود.

شنیده ها حکایت از آن دارد که یکی از چشم های محمدرضا رحیمی در روزهای اخیر به دلایلی نامعلوم آسیب جدی دیده و در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

تکمیلی:
در پی انتشار تصاویر حضور محمدرضا رحیمی در مراسم تشییع و تدفین همسرش با عینک آفتابی وی در گفتگو با«دولت بهار»دیگر سایت وابسته به هواداران احمدی نژاد و یاران دولت سابق، شایعات منتشره را بشدت تکذیب و اعلام کرد به دلیل عمل جراحی چشم و درمان آب مروارید، به توصیه پزشک معالج از عینک آفتابی استفاده کرده است. وی تصریح کرد به دلیل عارضه آب مروارید چشم و به تشخیص پزشکان با مرخصی استعلاجی وی موافقت شده و سپس عمل جراحی صورت گرفته است.
۲۰۱۵-۰۶-۱۵-۲۱.۱۴.۴۵-۵۸۰x323 ۲۰۱۵-۰۶-۱۵-۲۱.۱۵.۰۳-۵۸۰x320 ۹۱۲۲۳۹۵۳۴-۲-۱۸۱۶۵۲۷۲۰۴۳-۳-۱۰

Share