معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت خبرداد:

محدوده طرح ترافیک خودرو از دو هفته آینده در رشت اجرایی می شود+مسیرها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت از اجرای محدوده طرح ترافیک در مسیرهای منتهی به میدان شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شاهرخ طلیسگر اظهار کرد: محدوده طرح ترافیک خودرو از دو هفته آینده در رشت اجرایی می شود.

۱۶۱۸۵۳۹وی با بیان اینکه این طرح از پیش از سال جاری مدنظر بود، افزود: با همکاری پلیس راهور در تلاش هستیم که بار ترافیکی بافت مرکزی رشت را کاهش دهیم و به همین منظور با تعیین محدوده طرح ترافیک در مسیرهای منتهی به میدان شهرداری این مهم مدنظر قرار گرفته است.

طلیسگر به هدایت خودروهای شخصی در محدوده طرح ترافیک به پارکینگ های فعال در مسیرهای مشخص اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح مذکور تردد در مسیرهای میدان بسیج (صیقلان) به شهرداری، خیابان انقلاب (حاجی آباد) به میدان شهرداری، خیابان سعدی (ابتدای دهانه خیابان معلم) به شهرداری تنها با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می پذیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت ادامه داد: با آغاز محدوده طرح ترافیک، شهروندان و مسافران از ساعت شش و نیم صبح تا ۲۲ شب مجاز به استفاده از خودروهای شخصی در مسیرهای فوق نیستند.

وی افزود: برای اطلاعرسانی بهتر به شهروندان و مسافران، تابلوهای نشاندهنده طرح ترافیک در نقاط معین شده مسیرها نصب شده است.

/مهر

 

Share