متلاشی شدن باند کشتار حیات وحش در اشکورات رودسر+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا متخلفین شکارغیر مجاز کل و بزکوهی در منطقه شکارممنوع اشکورات رودسر دستگیر شدند . درماموریت اجرائی گشت و کنترل مناطق یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر ، اعضای یک باند غیرقانونی که مبادرت به شکار دو راس کل و بزکوهی در ارتفاعات کوههای بزاکوه منطقه شکار ممنوع اشکورات نموده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا متخلفین شکارغیر مجاز کل و بزکوهی در منطقه شکارممنوع اشکورات رودسر دستگیر شدند .
درماموریت اجرائی گشت و کنترل مناطق یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر ، اعضای یک باند غیرقانونی که مبادرت به شکار دو راس کل و بزکوهی در ارتفاعات کوههای بزاکوه منطقه شکار ممنوع اشکورات نموده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند .
علی درویشی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر با اعلام این خبر گفت ازمتخلفین یک قبضه سلاح گلوله زنی و دوقبضه سلاح دولول ساچمه زنی به همراه ۳۳ تیر فشنگ جنگی ،ساچمه زنی و چهارپاره و ادوات شکار و همچنین لاشه دو راس کل و بزکوهی و یک دستگاه خودروی سیمرغ استیشن کشف و ضبط شد.
درویشی گفت متخلفین که همگی اهل شهرستان رامسر هستند و به صورت حرفه ای و برنامه ریزی شده مبادرت به شکار غیر مجاز می کردند، به همراه پرونده تخلف جهت سیر مراحل قانونی به حوزه قضائی بخش رحیم آباد منتقل گردیدند.
شهرستان رودسر دارای ۴۰هزار هکتار منطقه شکارممنوع و ۲۰هزار هکتار منطقه حفاظت شده جنگلی می باشد.
۳.bmp۱.bmp

Share