عضو شورای شهر انزلی

متاسفانه اراده ای برای تاسیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انزلی وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو جوان شورای شهر بندرانزلی ادامه داد: شهر انزلی به لحاظ هنر و ورزش سرآمد شهرهای کشور است و از لحظه حضورم در شورای چهارم همواره پیگیر تاسیس سازمان فرهنگی و ورزشی بوده ام و بارها درخواست تشکیل این سازمان را ارایه کرده ام اما متاسفانه اراده ای برای اینکار در اکثریت اعضای شورا ندیدم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر احمدی فر عضو شورای شهر بندرانزلی در جمع هنرمندان شهر انزلی با اشاره به برگزاری جشن«شهروند شایسته» عنوان کرد:  روزها و ساعاتی در زندگی وجود دارد که موجب دگرگونی مسیر زندگی افراد میشود .

ahmadiimnrوی افزود : وقتی شهروندان شهرمان پس از چهل سال از شهردار اسبق خود که خدماتی بیش از چهل سال از خود به یادگار گذاشته ، قدردانی و تجلیل می کنند ، بنده از خود سوال کردم که مردم شهرم بخاطر کدامین اثر ماندگار ما را بعد از چهل سال به یاد خواهند آورد؟

عضو جوان شورای شهر بندرانزلی ادامه داد: شهر انزلی به لحاظ هنر و ورزش سرآمد شهرهای کشور است و از لحظه حضورم در شورای چهارم همواره پیگیر تاسیس سازمان فرهنگی و ورزشی بوده ام و بارها درخواست تشکیل این سازمان را ارایه کرده ام اما متاسفانه اراده ای برای اینکار در اکثریت اعضای شورا ندیدم.
وی با بیان اینکه شهرداری برای برگزاری جشن و پذیرایی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در سال هزینه می کند اما حاضر نیست این سازمان را تشکیل بدهد تصریح کرد: بارها از شهردار محترم تقاضا کردیم در کنار برگزاری جشن های تفریحی باید آموزش شهروندی نیز داشته باشیم و از فیلم های کوتاهی که تاثیر بسزایی در ذهن افراد میگذارد استفاده برد اما متاسفانه مجموعه ی شهرداری به کمیسیون فرهنگی شورا باور و اعتقادی ندارد و کوچکترین نظری از این کمیسیون در برگزاری جشن ها نمی‌گیرد.
امیر احمدی فرد با گلایه از برگزار نشدن جشن برترین های ورزشی و نخبگان علمی در سال گذشته اظهار داشت : چرا شهرداری همایش ایمنی راه های شمال کشور را که برای شهر ما فایده چندانی نداشت با هزینه های میلیونی برگزار می کند اما با توجه به برنامه ریزی و تصویب اعتبار بودجه و تمام هماهنگی های لازم از برگزاری جشن برترین های شهرخودداری می کند .
وی با تایید بر صحبت های رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی عنوان کرد: متاسفانه سیاسی کاری باعث شده است که هر کسی در جای خود قرار نگیرد و این مساله را باید بزرگترین عامل عقب ماندگی شهر دانست.
عضو شورای شهر بندرانزلی با یادی از زنده یاد حامد خسروی ابراز داشت: که امروز جای این فیلمساز جوان در بین ما خالیست و از مسئولین شهری خواستار هستم حمایت لازم را از تهیه مستند زنده یاد شادی سرخیل که جان خود را برای عزت و سربلندی شهر و کشورش از دست داد را داشته باشند.

وی در پایان از رییس کمیسیون فرهنگی شورا خواستار تشکیل سازمان فرهنگی و ورزشی شد و گفت: اگر همه اعضای شورا به تشکیل این سازمان اعتقاد داشته باشند شهرداری نمی‌تواند از تاسیس آن جلوگیری کند و اگر این سازمان شکل بگیرد ما می‌توانیم با اختصاص بودجه در ارتقای فرهنگ و ورزش شهر زیبای انزلی قدمهای بلندی برداریم.

/انزلی آنلاین

Share