امام جمعه موقت رشت: یک طرف مذاکرات هسته‌ای شیاطین هستند که تعهدی به مذاکرات ندارند

لعنت بر گزینه‌هایتان،اگر پایتان را از گلیمتان درازتر کنید،پاسخ محکمی دریافت می‌کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت گفت: یک طرف مذاکرات هسته‌ای شیاطین هستند و دروغ می‌گویند و تعهدی نسبت به مذاکرات ندارند و مدام می‌گویند تمام گزینه‌ها روی میز است، لعنت بر گزینه‌هایتان، اگر پایتان را از گلیمتان درازتر کنید، پاسخ محکمی دریافت می‌کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت گفت: یک طرف مذاکرات هسته‌ای شیاطین هستند و دروغ می‌گویند و تعهدی نسبت به مذاکرات ندارند و مدام می‌گویند تمام گزینه‌ها روی میز است، لعنت بر گزینه‌هایتان، اگر پایتان را از گلیمتان درازتر کنید، پاسخ محکمی دریافت می‌کنید.۲۰۱۵۰۵۰۸۱۳۴۷۴۴_arabani2015

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه تقوا دژ مستحکم الهی است، اظهار کرد: خداوند در مقابله با نفس سرکش باید کمک کند تا انسان موفق شود و دل‌هایی که از عشق و ذکر خدا خالی باشد، خداوند آن دل را از عشق مادی پر می‌کند.

وی با تبریک میلاد امام زمان (عج) افزود: انقلاب اسلامی امام راحل مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) است و باید زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم و انسان‌ها باید لیاقت دیدار امام زمان (عج) را داشته باشند و در زمان امام عصر (عج) تمام افراد در جامعه باتقوا هستند.

خطیب موقت رشت در ادامه به حمله عربستان به یمن اشاره کرد و گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و آل‌سعود به تبعیت از شیطان بزرگ مسلمانان در یمن را می‌کشد.

وی به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: بوی ماه رمضان می‌آید و از اکنون باید خود را برای این ماه مبارک آماده کنیم.

صدیق‌عربانی با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت و پاکیزگی در هنگام نماز تصریح کرد: برای نماز بهترین، پاک‌ترین و فاخرترین لباس خود را پوشیده و خود را خوشبو کنید.

وی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، عروج ایشان را ملکوتی و جاودانه خواند و خاطرنشان کرد: امام (ره) غربت را به جان خرید و آقا را به ترکیه و بعد عراق تبعید کردند.

امام جمعه موقت رشت با ذکر خاطره‌ای از ۱۵ خرداد گفت: امام (ره) فرمود برای همیشه ۱۵ خرداد را عزای عمومی اعلام می‌کنم، اگر خون شهدای ۱۵ خرداد نبود، انقلاب به ثمر نمی‌رسید، سیدیونس رودباری از شهدای ۱۵ خرداد است و خود را مدیون خون شهدا و جانبازان می‌دانیم و نمی‌توانیم این حق را ادا کنیم.

وی به هفته محیط زیست اشاره کرد و یادآور شد: نباید اجازه تخریب و آلوده کردن زمین را بدهیم و همه در قبال حفظ محیط زیست و زمین مسئول هستیم و تنظیم سند ملی حفظ محیط زیست می‌تواند در این راستا تعیین‌کننده باشد.

صدیق‌عربانی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: مردم بدانند تحریف راه و شخصیت امام (ره)، تحریف مسیر ملت ایران است و دشمن بداند مردم ۲۶ سال فراق امام راحل را سینه می‌زنند و باید قدر شخصیت امام (ره) را بدانیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمود باید اصول امام راحل بازخوانی شود، یادآور شد: اگر به این اصول خدشه‌ای وارد شود، مردم ضرر می‌کنند و امام راحل اسلام ناب محمدی (ص) را در مقابل اسلام آمریکایی و سکولار طراحی کرد، اسلام آمریکایی به معنای اسلام منهای قرآن است.

خطیب موقت نماز جمعه رشت به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: یک طرف مذاکره شیاطین هستند و دروغ می‌گویند و تعهدی نسبت به مذاکرات ندارند.

وی با تصریح بر اینکه طرف مقابل می‌گوید تمام گزینه‌ها روی میز است، خطاب به آنها متذکر شد: لعنت بر گزینه‌های روی میز شما، اگر بخواهید غلطی اضافه انجام دهید، سپاه و ارتش نیرومند ایران اسلامی کاخ‌هایتان را بر سر شما خراب می‌کنند./فارس

Share