فرماندار فومن:تا پایان سال زراعی نباید مشکل کم آبی داشته باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میر شمس مومنی زاده در جلسه شورای اداری فومن با اشاره به اینکه این جلسات تبیین سیاستهای دولتها در امور جامعه است گفت:باید در نظام جمهوری اسلامی که نظام الگویی است کارآمد باشیم و دستگاهای مسئولیت پذیر و عمل گرا باشند. وی تاکید کرد؛ امروز بعضی از دستگاها عمل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میر شمس مومنی زاده در جلسه شورای اداری فومن با اشاره به اینکه این جلسات تبیین سیاستهای دولتها در امور جامعه است گفت:باید در نظام جمهوری اسلامی که نظام الگویی است کارآمد باشیم و دستگاهای مسئولیت پذیر و عمل گرا باشند.
momenicleوی تاکید کرد؛ امروز بعضی از دستگاها عمل گرایشان ایده ال نیست و تعدادی عملکرد ضعیف دارند.
مومنی زاده تصریح کرد؛ما به ناچار و ناگزیر به تجدید نظر در مورد عملکرد دستگاها هستیم .
وی مسئولان ادارات شهرستان را که مسئولیتها از طرف مردم به عنوان امانت به دستشان داده شده به ارتقاء بخشی در کارها دعوت و افزود: دستگاها خدمت گزار مردم و ارتقاء بخشی در کارها را داشته باشند.
فرماندار فومن با اشاره به اتمام اعتبارات مالی سال ۹۳ در پروژه ها گفت: سعی کنیم پروژه هایی که اعتبار نگرفته یا پیشرفت فیزیکی در کامل شدن را نداشتند عملا وارد عمل شوند.
مومنی زاده به ادارات و دستگاهایی که پروژه دارند ولی روند رو به عقب دارند هشدار داد و گفت: به زودی کمیته برنامه ریزی را در شهرستان خواهیم داشت.

وی روسا و مدیران ادارات را به خوش رویی و پذیرش مردم و گوش دادن به انها و انجام دادن کارها و خواسته هایشان تاکید کرد و گفت: بعضی از ادارات تعامل خوبی ندارند پس سعی کنید تعامل و همکاری با مردم و شوراها و دهیاران را در حدود قانونی رعایت کنید.
فرماندار فومن از ادارات امور آب منطقه که گزارشات کاملی را ارائه دادند تشکر وقدردانی کرد و گفت:با توصیه های استاندار که تاکید داشتند ما امسال در کشاورزی مشکل آب نداشته باشیم من امیدوارم در این شهرستان نیز چنین شود.
مومن زاده در این جلسه تاکید کرد ما به هیچ وجه تا پایان سال زراعی نباید مشکل کم آبی را در شهرستان داشته باشیم که اگر این گونه باشد مدیران امور ابیاری شهرستان باید پاسخ گو باشند زیرا ما با اداره برق شهرستان نیز مکاتباتی برای پرداخت مبلغ استفاده از موتور ابیاری کشاورزان به شکل تعهدی داشتیم.
فرماندار فومن با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و اینکه شهر فومن شهر گردشگری است گفت:تمهیدات و تصمیمات اعضا برای این ماه پیگیری شود.
مومن زاده به مقوله انتخابات اشاره داشت و اظهار نمود انچه ملاک و مبنا است بستر سازی مشارکت حداکثری مردم باشیم.
وی خواستار ارتقاء امنیت ملی و ارتقاء ملی در انتخابات و ایجاد رقابت سالم در مردم و رعایت عدالت و قانون و اجرای تعاملی با کاندیداها شد و افزود:دستگاها با نظارت و اجرای قانون و بی طرف اعتماد سازی کنند و اعتمادها را سلب نکنند.

Share