فرمانده پلیس راه گیلان پاسخ می دهد

غلظت شیشه‌های دودی خودروها باید چگونه باشد تا اعمال قانون نشوند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رستگار با تصریح بر اینکه نصب شیشه دودی در خودروها ممنوع نیست،نحوه استفاده از شیشه های دودی در خودروها و چگونگی آن را توضیح داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهیار رستگار ترافیک امروز محورهای مواصلاتی گیلان را عادی دانست و اظهار کرد: ترافیک تمام محورهای ارتباطی گیلان روان است و تردد بدون محدودیت ترافیکی جریان دارد.

۱۳۹۳۰۷۲۲۰۰۰۸۸۲_PhotoAوی با بیان اینکه مسیر راه‌های گیلان خلوت است، تصریح کرد: رانندگان در این مسیرها از سرعت غیرمجاز پرهیز کرده و با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان توجه به سرعت مجاز در محورهای خلوت را امری مهم خواند و گفت: در برخی از مسیرها بارندگی سطح جاده‌ها را لغزنده کرده که از رانندگان می‌خواهیم با در نظر گرفتن شرایط جوی، رانندگی ایمنی داشته باشند.

وی درباره استفاده رانندگان از خودروهای دارای شیشه دودی افزود: برابر مقررات اگر شیشه دودی وسیله نقلیه به نحوی باشد که شناسایی سرنشین‌ها را سخت کند ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رستگار با تصریح بر اینکه نصب شیشه دودی در خودروها ممنوع نیست، خاطرنشان کرد: در استفاده از شیشه‌های دودی خودرو باید سرنشینان آن قابل رویت باشند در غیر این صورت اعمال قانون می‌شوند و برای برطرف شدن این نقص باید اقدام کنند و پس از آن مجوز تردد در جاده‌ها را کسب نمایند.

وی متذکر شد: اگر کارخانه‌ای و یا افرادی می‌خواهند خودروهای دارای شیشه دودی داشته باشند غلظت آن باید به گونه‌ای باشد که منجر به رویت سرنشینان شود./فارس

Share