پس از مدت ها گمانه زنی رسانه ای

عضو شورای شهر رشت استعفا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا جمشیدی‌چناری دقایقی پیش در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به صورت رسمی استعفای خود را از عضویت این شورا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا جمشیدی‌چناری دقایقی پیش در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به صورت رسمی استعفای خود را از عضویت این شورا اعلام کرد.jamshidi_9805

جمشیدی طی نامه ای به ریاست شورا اعلام داشت که بنا به جهت پرداختن به امور شخصی قادر به همکاری با مجموعه شورا نیست.

پس از قرائت درخواست ایشان توسط ریاست شورا، وی در صحن علنی شورا اظهار کرد: این استعفا به دلیل سفر به منظور ارتقاء مدارج علمی و فرصت مطالعاتی است و تاکنون برای رفتن به مجلس شورای اسلامی تصمیمی نگرفته است.

جمشیدی اذعان داشت؛ فرصت مطالعاتی برای  کسب مدرک فوق دکترا موجب شده تا نتواند در شورای شهر خدمت نماید و ناچار است برای مدتی کشور را بدین منظور ترک نماید.

وی تاکید کرد: بی شک این استعفا با حواشی برخی رسانه ها همراه خواهد بود ولی بنده تاکنون برای رفتن به مجلس تصمیمی نگرفته ام زیرا گام نهادن در این عرصه پیش نیازهایی را می طلبد که هنوز بستر آن فرآهم نیست.

پس از اظهارات دکتر جمشیدی و سخنان موافق و مخالف استعفای ایشان، استعفای دکتر جمشیدی چناری با ۱۲رای موافق و ۳رای مخالف پذیرفته شد.

 

Share