عربستان منطقه ای در صحرای کربلا را گلوله و موشک باران کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز جمعه از گلوله باران و موشک باران النخیب در صحرای شرق کربلا، یک روز پس از پرواز جنگنده های عربستان بر فراز آسمان این منطقه خبر داد.  حاکم الزاملی که از منطقه النخیب بازدید می کرد، در گفت وگو با السومریه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز جمعه از گلوله باران و موشک باران النخیب در صحرای شرق کربلا، یک روز پس از پرواز جنگنده های عربستان بر فراز آسمان این منطقه خبر داد.

۱۵۱۴۲۲۰۵۲۲۲۲۱۴۲۲۰۵۲۲۲۲_۷۹۵۴ حاکم الزاملی که از منطقه النخیب بازدید می کرد، در گفت وگو با السومریه نیوز، گفت که این منطقه با موشک و خمپاره مورد حمله واقع شده است.

وی ، با بیان اینکه حملات خمپاره ای و موشکی به النخیب ، یک روز بعد از پرواز جنگنده های سعودی بر فراز آسمان این منطقه صورت گرفته، از دولت عربستان و ائتلاف بین المللی خواست در این خصوص توضیح دهند.

الزاملی پیش از این در سوم ژوئن ۲۰۱۵ ، فاش ساخته بود که خلبانان سعودی، قطری و بحرینی بر فراز خاک عراق با نیروهای داعش مکالمه کرده اند که توسط عراقی ها ضبط شده بود.

عربستان که اخیرا تصمیم گرفته روابط دیپلماتیکش را با بغداد بعد از ۲۵ سال از سر بگیرد، تامر السبهان وابسته نظامی عربستان در لبنان را به عنوان سفیر جدید خود در بغداد معرفی کرد که با واکنش تند جریان ها و شخصیت های سیاسی روبه رو شده است.

Share