جعفرزاده در گرامیداشت 24 خرداد

طلبی از انقلاب نداریم/همدلی بین گروه‌های شناسنامه‌دار رمز موفقیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزانماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید خانه بنشینیم و سکوت کنیم، خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی بین تمام احزاب، گروه‌ها و جبهه‌های شناسنامه‌دار و ریشه‌دار می‌تواند رمز موفقیت باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی شامگاه یک‌شنبه در جشن گرامیداشت سالروز ۲۴ خرداد ماه «حماسه بزرگ حضور» اظهار کرد: دولت راه امام (ره) را ادامه می‌دهد و به معنای واقعی کلمه از ولایت فقیه تبعیت می‌کند.

jafarzade015-06-15_21-06-43جعفرزاده با بیان اینکه دولت روحانی تورم ۴۰ درصدی را به ۱۵ درصد کاهش داده است، تصریح کرد: دوستان انقلاب در مدت هشت سال در خانه نشستند و حالا فرصت تاریخی برای بنده و شما کسب شده و اگر این فرصت را از دست بدهیم شک نکنید شرمنده شهدا می‌شویم و باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار نفر جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شده است، بیان کرد: انقلاب متعلق به ما است و برای این انقلاب زحمت کشیدیم و هزینه پرداخت کردیم.

جعفرزاده متذکر شد: طلبی از انقلاب نداریم و ادعا می‌کنیم وقف نظام و انقلاب هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید خانه بنشینیم و سکوت کنیم، خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی بین تمام احزاب، گروه‌ها و جبهه‌های شناسنامه‌دار و ریشه‌دار می‌تواند رمز موفقیت باشد.

وی کمک به همدیگر را عامل موفقیت توصیف کرد و گفت: امروز محمدعلی نجفی نماینده عالی دولت در گیلان است و باید به او کمک کنیم.

جعفرزاده با تاکید براینکه به دولت روحانی اعتقاد داریم، یادآور شد: به دلیل اعتقاد پای دولت ایستادیم و معتقدیم روحانی باید موفق شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمی‌گوییم دولت خطا ندارد اما اشکال‌ها را باید با کمک همدیگر برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در ۱۳ دوره گذشته گیلان در دو دوره رتبه نخست بهبود کسب و کار در کشور را کسب کرده است، تصریح کرد: گیلان در یک دوره با اختلاف بسیار کم، رتبه دوم بهبود کسب و کار را کسب کرده است.

جعفرزاده مسئولان را خدمتگزاران نظام خواند و بیان کرد: مسئولان دلواپس هستند اما این دلواپسی را به جامعه انتقال نمی‌دهند تا مردم دغدغه‌ای نداشته باشند.

/فارس

Share