رییس شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا

طرح سوال از شهردار رشت به هیچ وجه صحت ندارد/شیطنت رسانه ای است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباس صابر با تکذیب طرح سوال از شهردار رشت آن را شیطنت رسانه ای خواند و افزود:هم اکنون کارها بخوبی در حال انجام است و اعضای شورا با شهردار منتخب هماهنگ هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر امروز یکی از رسانه های استان گیلان با انتشار خبری مدعی شد جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت طرح سوال از شهردار رشت را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.
saber2-18-29_3965f1bde49e4906a2fe8a8ed5fd77e6در همین ارتباط عباس صابر رییس شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا ضمن شیطنت رسانه ای خواندن این موضوع اعلام کرد:طرح سوال از شهردار رشت به هیچ وجه صحت ندارد و اگر هم زمانی سوالی از شهردار مطرح شود به این معنا نیست که قرار است کاری غیرعادی صورت پذیرد; بنابراین بهتر است رسانه ها از تشویش اذهان عمومی خودداری نمایند.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه بطور روزانه در خصوص موارد متعددی با شهردار رایزنی صورت می گیرد اضافه کرد:اینکه اعضای شورای شهر رشت در خصوص پروژه های شهری و مشکلات مردم سوالاتی در ذهن داشته باشند و نگرانی خود را به شهردار انتقال دهند نمی تواند به معنای طرح سوال از شهردار لقب گیرد.

عباس صابر با بیان اینکه شهردار رشت طی چند ماه گذشته بیشتر با مشکلات شهر آشنا شده است ,تصریح کرد:هم اکنون کارها بخوبی در حال انجام است و اعضای شورا با شهردار منتخب هماهنگ هستند و برای هرکسی که با ما هماهنگ باشد احترام قائلیم.

خبرنگار:محمد جعفرزاده

 

Share