شوک مردم از شلیک اشتباهی دو گلوله توپ جنگی در اصفهان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شلیک اشتباهی دو گلوله توپ در اصفهان خوشبختانه به خیر گذشت و تلفاتی به همراه نداشت. شلیک اشتباهی دو گلوله توپ به اصفهان بسیاری را شوک زده کرد. یکی از گلوله‌‌ها که برخی منابع خبری مدعی شدند از قرارگاه شهید زین الدین سپاه اصفهان شلیک شده‌اند، در حوالی سیتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شلیک اشتباهی دو گلوله توپ در اصفهان خوشبختانه به خیر گذشت و تلفاتی به همراه نداشت.

شلیک اشتباهی دو گلوله توپ به اصفهان بسیاری را شوک زده کرد. یکی از گلوله‌‌ها که برخی منابع خبری مدعی شدند از قرارگاه شهید زین الدین سپاه اصفهان شلیک شده‌اند، در حوالی سیتی سنتر این شهر و دیگری در پارک شهرک سپاهان شهر اصابت کرد.

هنوز درباره علت وقوع این رویداد عجیب اطلاع رسانی نشده ولی خوشبختانه این واقعه تلفات جانی در پی نداشته و از این رو جا دارد که خوشحال باشیم!

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شوای اسلامی، در تشریح جزئیات این حادثه به نسیم گفت: طبق اطلاعات به‌ دست آمده ظاهرآ امروز مانوری برگزار شده که بر اثر اشتباه در تشخیص‌ گرا، توپ‌ها به اطراف استخری در سپاهان‌شهر اصابت کرده است. اینکه شلیک توپ‌ها از سوی کدام واحد نظامی بوده هنوز مشخص نبوده و در حال بررسی است.

این در حالی است که در زمان کوتاهی از انتشار این خبر، شلیک توپ به شهر مورد توجه بسیاری رسانه های بیگانه قرار گرفت تا سخنگوی سپاه به موضوع واکنش نشان دهد.

سرتیپ رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در این باره به ایسنا گفت: این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم؛ هیچ یک از مجموعه‌ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نه تمرین نظامی داشته‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه بی آنکه درباره منشأ شلیک این گلوله ها توضیحی دهد، افزود: از انتشار دهندگان این خبر کذب به شدت گله مند هستیم.

علاوه بر وی، سردار مجتبی فداء دقایقی، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) نیز با تکذیب نقش سپاه در شلیک اصفهان به فارس گفت: اخبار اعلام شده مبنی بر شلیک هرگونه گلوله جنگی از قرارگاه شهید زین‌الدین سپاه و یا بخش‌های دیگر سپاه کذب محض است.

وی افزود: رسما اعلام می‌کنیم که سپاه صاحب‌الزمان طی چند روز گذشته و امروز هیچ‌گونه رزمایش یا آزمایش نظامی نداشته و اخبار اعلام شده مبنی بر شلیک هرگونه گلوله جنگی از قرارگاه شهید زین‌الدین سپاه و یا بخش‌های دیگر سپاه کذب محض است و تیم‌های بررسی باید علت آن را ارزیابی کنند.

گفتنی است پیش از این حادثه عجیب، صبح امروز خبر دیگری از سپاهان شهر اصفهان مخابره شده بود که حکایت از سرقت مسلحانه از بانکی در این شهرک داشت؛ سرقتی نافرجام که به دستگیری سارقان منجر شد.

resized_505843_305 resized_505845_334

/تابناک

Share