ثابت قدم شهردار اصفهان می شود!؟

معرفی شهردار رشت به عنوان گزینه شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی استیضاح و برکناری شهردار اصفهان در هفته گذشته از سوی شورای این شهر حالا شنیده‌ها حکایت از این دارد که گزینه‌هایی برای شهرداری جدید اصفهان مطرح شده است که در بین آنها اسامی جالبی به چشم میخورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گویا داستان دنباله دار استیضاح شهرداران در این کشور بنا ندارد تا روند کندی را درپیش گیرد. هفته پیش رسانه های گروهی خبر از استیضاح و برکناری شهردار باسابقه اصفهان دادند، خبری که در پی آن نامه گلایه شهردار پیشین اصفهان از برخی از اعضای شوراثابتsabet_9653ی شهر را در پی داشت.

گیل خبر نوشت: در پی استیضاح و برکناری شهردار اصفهان در هفته گذشته از سوی شورای این شهر حالا شنیده‌ها حکایت از این دارد که گزینه‌هایی برای شهرداری جدید اصفهان مطرح شده است که در بین آنها اسامی جالبی به چشم میخورد. شورای این شهر به زودی شهردار نصف جهان را انتخاب خواهند کرد و روزنامه اعتماد امروز براساس شنیده‌ها از دکتر سید محمد علی ثابت‌قدم شهردار فعلی کلانشهر رشت، مهندس سید علی آقازاده شهردار قبلی کرج، مهندس نیکزاد وزیر پیشین مسکن و شهرسازی و مهندس نورصالحی مدیرعامل سابق شرکت شهرهای جدید به عنوان گزینه‌های اصلی یاد کرد.

بر اساس این شنیده ها همانگونه که ملاحظه میکنید نام شهردار رشت در بین سایر گزینه ها به عنوان یکی از کاندیداهای شهرداری شهر اصفهان مطرح شده و حال باید دید ثابت قدم که در پله اول ریاست خود بر شهرداری رشت با انتقادات و مشکلات زیادی روبرو شد حاضر است تا عطای رشت را به لقای آن ببخشد و شهرداری کلانشهری چون اصفهان را برگزیند؟!

Share