شب‌ها صدای نماز شب و گریه‌ داعشی‌ها را می‌شنیدم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «روح‌الله رفیعی» یکی از مستندسازان جوان کشور در گفتگو با رجانیوز اظهارات جالبی درمورد سوریه و داعش مطرح کرده است که در بخشی از آن می خوانیم: دو سال است که داعشی‌ها از ۲ کیلومتری حرم حضرت زینب(س) عقب‌تر نرفتند. ما در مسائل رسانه‌ای بسیار ضعیف هستیم. در حالیکه قدرت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «روح‌الله رفیعی» یکی از مستندسازان جوان کشور در گفتگو با رجانیوز اظهارات جالبی درمورد سوریه و داعش مطرح کرده است که در بخشی از آن می خوانیم:
nf00425701-1دو سال است که داعشی‌ها از ۲ کیلومتری حرم حضرت زینب(س) عقب‌تر نرفتند. ما در مسائل رسانه‌ای بسیار ضعیف هستیم. در حالیکه قدرت رسانه‌ای داعش به مراتب از قدرت نظامی‌اش بیشتر است و ما در مستند «پشت پرده شام» به آن اشاره کردیم. من شب‌ها صدای نماز شب و گریه‌ی داعشی‌ها را می‌شنیدم و اعصابم خورد می‌شد. آن‌ها با این کارها و دیگر عملیات‌های رسانه‌ای جوانان بسیاری را در سوریه فریب دادند و به خود ملحق کردند. ما از دور می‌بینیم که آن‌ها انسان‌های بسیار وحشی صفتی هستند. ولی در آنجا به هیچ عنوان این‌گونه نیست.
شما اگر از یک آش، نخود و لوبیا را بگیری، فقط آب و سبزی می‌ماند. در رسانه‌های ما هم با دلایل مختلف اخبار کامل در سوریه را نشان نمی‌دهند. چون فلان مسئول می‌گوید که اسمی از شهیدان مدافع حرم نباید برده شود. با همین دلایل اخبار منتشر نمی‌شود. الآن قدرت نرم انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری بیشتری است. من در جنگ سوریه دیدم که مسیحی‌ها با فریاد «یا زینب(س)» به سمت داعش حمله‌ور می‌شوند. وقتی دلیل این اتفاق را جویا شدم، گفتند که این ذکر به ما انرژی می‌دهد. حالا چه‌قدر در رسانه‌های ما به این اتفاق پرداخته شده؟ در سوریه دیدم که فلسطینی‌های مقیم سوریه با تمام قوا از حرم حضرت زینب(س) محافظت می‌کردند. اما کسی راجع به آن سخن نگفته است.
شیعیان سوری که حضرت اقا را زعیم شیعه یا نائب امام زمان(عج) می‌دانند و معتقدند که در هیچ عصری دو زعیم وجود ندارد و تنها یک نفر نائب امام عصر(عج) است. اما اهل تسنن دو گروه هستند. عده‌ای حضرت آقا را آبروی اسلام و احیاگر دین می‌دانند و عده‌ای دیگر همانند شیعیان معتقدند که ایشان ولی فقیه هستند و اطاعت از آقا واجب است. من مستندی با نام «مکتب سیدالقائد» را ساختم که هنوز اکران نشده. موضوع این مستند بررسی وضعیت دفتر مقام معظم رهبری در سوریه و در زمان جنگ است و به این موضوع می‌پردازم که چرا دفتر ایشان، هیچ گاه در سوریه تعطیل نشد. درحالیکه دفتر ایشان در آن زمان با منطقه‌ی درگیری فاصله‌ی بسیار بسیار کمی داشت و اکنون نیز تکفیری‌ها در ۳۰۰ متری این ساختمان هستند. جای جای این ساختمان جای ترکش و گلوله است. اما «آیت‌الله سید مجتبی حسینی»- نماینده‌ی بعثه‌ی مقام معظم رهبری در سوریه- اجازه نداد که چراغ این دفتر خاموش شود. چون این دفتر امید مردم سوریه است.

Share