ملوان در اغماء:

محجوب:تعهدم به ملوان پایان یافت,تیم را واگذار کردم/«داریوش بهشتی لرد»کیست؟!/بیانیه هیات مدیره ملوان درباره مالک جدید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرانجام پس از گمانه زنی های متعدد سیروس محجوب از ملوان کناره گیری کرد تا به همه شایعاتی که طی چند وقت اخیر از گوشه و کنار به گوش می رسید جامعه عمل بپوشاند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرانجام پس از گمانه زنی های متعدد سیروس محجوب از ملوان کناره گیری کرد تا به همه شایعاتی که طی چند وقت اخیر از گوشه و کنار به گوش می رسید جامعه عمل بپوشاند.

سیروس محجوب که یک سال و نیم پیش با خرید باشگاه ملوان، مدیریت آن را برعهده گرفته بود، طی بیانیه‌ای ، پایان ماموریت خود را در این باشگاه اعلام کرد.

 بسمه تعالی
mahjoob2811-600x400با سلام به همه هواداران عزیز ملوان با تایید صحبت‌های آقای آذرگون اعلام می کنم تعهدم به باشگاه ملوان را پایان یافته اعلام می کنم. کمتر از یک سال و نیم پیش مالکیت باشگاه را برعهده گرفتم و در این مدت تلاش نمودم رضایت هواداران عزیز ملوان را برآورده کنم. اکنون نیز بدون هیچ چشم‌داشتی این تیم محبوب را برای اداره به افراد صالح‌تری وامی‌گذارم و درخواست من از هواداران این است که همچون گذشته از حمایت تیم خود دریغ نکنند تا قوی پر افتخار انزلی به پرواز خود در آسمان فوتبال ایران ادامه دهد.

بنده در پایان فصل و بعد از اینکه ملوان موفق شده حکم بقای خود در لیگ برتر را با توجه به شرایط سختی که داشتیم دریافت کند کناره‌گیری خود را از مالکیت این باشگاه را اعلام کردم تا دست مسوولان برای انتخاب فرد و سرمایه‌گذار جدید و بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده را با توجه به فرصت باقی مانده ایجاد شود.

از مسوولان نیز تقاضا دارم قبل از ورود سرمایه‌گذار شرایط امر را برای ورود این افراد فراهم کنند تا طبق قواعد و ملاطفت بیشتری با کسانی که در فوتبال ایران و ورزش سرمایه گذاری می کنند به عمل آید.

بسیار خوشنودم که در مدت حضورم این انزلی در حد توان و علیرغم مشکلات و موانع فراوان در شادی هواداران نقش کوچک داشتم. در پایان جا دارد از دوستانم در این تیم اسکندری و مرادی نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم و بار دیگر برای هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم.

بیانیه هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی مبنی بر فعل و انفعالات اخیر به شرح زیر می باشد:

almasi_1769-600x370بدینوسیله از مالک سابق باشگاه ملوان بندرانزلی، آقای سیروس محجوب که در یک سال و نیم اخیر با تلاش خود، تیم را مورد حمایت قرار داده، تشکر فراوان داریم. اکنون ایشان این باشگاه را تحویل هیات مدیره نمودند و سرمایه گذاران دیگری مطرح و مورد مذاکرات بنده و اعضای هیات مدیره قرار گرفتند و در نهایت آقای مهندس داریوش بهشتی به عنوان یک شخصیت علمی و اقتصادی، به عنوان خریدار اصلی و شانس اول خرید این باشگاه مورد بررسی قرار گرفته و باز هم خواهند گرفت.

در هر حال به هواداران عزیز ملوان بندرانزلی این نوید را می دهیم که تیم را با توجه به تجربیات فصول گذشته، به بهترین نحو ممکن مدیریت نموده و از امروز به عنوان رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه، پروسه جذب سرمربی و بازیکنان طراز اول را برای تیم قدرتمند ملوان بندرانزلی وبرای لیگ پانزدهم آغاز کرده ایم.

با تشکر از تمام عزیزانی که در فصل گذشته، این تیم را مورد حمایت خود قرار داده اند.

رضا الماسی- رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی

«داریوش بهشتی لرد»کیست؟!

وی در مصاحبه با یک سایت محلی استان اردبیل که در سال ۹۳ انجام شده است خود را اینگونه معرفی می کند:

داریوش بهشتی لرد هستم ، متولد ۱۳۵۵ روستای لرد بخش شاهرود شهرستان خلخال و دارای مدارک دانشگاهی تربیت بدنی ، معماری و فوق لیسانس حقوق عمومی از دانشگاه تهران و در حال حاضر در زمینه عمرانی مشغول فعالیت اقتصادی هستم .

خبرآنلاین نیز در خصوص فردی که از او به عنوان سرمایه گذار جدید نام برده می شود نوشته است:

dariush-beheshti«داریوش بهشتی لرد» نامی است که سال قبل به یکباره به عنوان مدیرعامل تیم دسته دومی «طلوع نسل ابومسلم» منصوب شد، نامی که وقتی روی موتورهای جستجوگر اینترنتی جستجو کنیم به سوابقی می‌رسیم که آرزوی نمایندگی مجلس آن هم از خلخال و اردبیل را در سر داشته و بی نتیجه مانده است.
بهشتی حالا اما گویا برنامه کاندیداتوری‌اش را از مشهد ریخته جایی که فوتبالش لااقل محل خوبی برای آمد و شد این افراد است که پیش از این هم سابقه‌های این‌چنینی داشته است.
او بعد از اینکه با وعده اهدای دستگاه دستگاه ماموگرافی به بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال نتوانست رای مردم را جمع کند، حالا بنا دارد با وعده خرید امتیاز لیگ برتری، آرای مشهدی‌ها را برای خود جمع کند، غافل از اینکه مشهد و خراسان امسال ۲تیم لیگ برتری دارد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share