سرگیجه کارگردان تلویزیونی شبکه ۳ برای پخش والیبال ایران و لهستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازی اول ایران با لهستان درسالن ۷ هزار نفری مجموعه ورزشی شهر چنستوهوا برگزار شد . سالن مملو از جمعیت بود .لهستانی های عاشق والیبال قرمزپوش آمده بودند تا مثل همیشه تیمشان را تشویق کنند. جمعیت هفت هزار نفری حاضر در سالن یکصدا و به شیوه خاص خود یک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازی اول ایران با لهستان درسالن ۷ هزار نفری مجموعه ورزشی شهر چنستوهوا برگزار شد . سالن مملو از جمعیت بود .لهستانی های عاشق والیبال قرمزپوش آمده بودند تا مثل همیشه تیمشان را تشویق کنند. جمعیت هفت هزار نفری حاضر در سالن یکصدا و به شیوه خاص خود یک ۱۵-۶-۵-۲۳۵۶۱۱gallerypicلحظه هم ساکت نبودند. اما شرایط خاص سالن باعث شده بود تا بازی به جای تاخیر ٧ثانیه ای ١٠ برابر شده بود .یعنی ٧٠ ثانیه .مشکل این بود که لیدرهای رقاصه حاضر در ورزشگاه که همیشه در حین بازی های والیبال در سالن های این کشور هستند ، مشکل ساز شده بود آنها تقریبا در همه زوایا در کادر دوربین فیلمبرداران سالن بودند و کارگردان تلویزیونی شبکه ٣ برای انتخاب صحنه های بازی دچار مشکل شده بود. حتی گاهی ببینده های پای تلویزیون لحظه سرویس ها را هم نمی دیدند. البته بعضی مواقع هم به جای صحنه اسپک و امتیاز تیم صحنه های آهسته چندبار تکرار را می دیدند.
اگرجه باز هم با همه این حساسیت ها ، تصاویر از دست گروه کارگردانی در می رفت. سال قبل و در حین پخش لیگ جهانی ، وقتی این انتقادها زیاد شد ، ضرغامی رئیس وقت صدا و سیما گفت:«اگر بخواهیم به این مسائل حساسیت نشان دهیم اصلا بازی های والیبال را نباید پخش کنیم و وقتی هم بازی ها را پخش کنیم فقط کافی است چند تار موی یک خانم در انتهای تصویر معلوم باشد تا آقای مطهری در مجلس علیه ما سخنرانی کند.»امسال صدا و سیمای سرافراز هم برای لیگ جهانی همان مشکلات را دارد.
گفتنی است لهستان سه بر یک در این دیدار به برتری دست یافت.

Share