در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید آتش نشانی عنوان شد

سازمان آتش نشانی پیشروترین سازمان در یاری رسانی به شهرداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مانور جدیدترین تجهیزات ایمنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ( تمرین تشک نجات ) در روز دوشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۲۵ در میدان شهدای ذهاب رشت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مانور جدیدترین تجهیزات ایمنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ( تمرین تشک نجات ) در روز دوشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۲۵ در میدان شهدای ذهاب رشت انجام شد.
GOPR2789 این مانور با حضور دکتر ثابت قدم شهردار رشت ، موسوی روزان ، اسماعیل حاجی پور ، رضا رسولی و فاطمه شیرزاد از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت ، مسئولین و کارشناسان حوزه آتش نشانی برگزار شد .
در این مانور موسوی روزان عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر حفظ ایمنی شهری و اینکه انشالله هیچ اتفاق ناگواری در شهر نیفتد گفت : باید آتش نشانی را به بهترین تجهیزات ایمنی روز دنیا مجهز کنیم تا در حفاظت مادی و معنوی از حقوق شهروندان کوشا باشیم و با کمترین آسیب پذیری در زمان بحران مواجه شویم و همچنین شهروندان نیز باید شرایط خیابان ها و محل های خود را برای تردد خودروهای آتش نشانی آماده کنند .

در ادامه دکتر ثابت قدم شهردار رشت با برشمردن وظائف مهم سازمان آتش نشانی شهرداری و ارائه خدمات ویژه این حوزه به شهروندان گفت : سازمان آتش نشانی پیشروترین سازمان در یاری رسانی به شهرداری در تحقق اهداف سازمانی است . امیدوارم در آینده نزدیک سازمان آتش نشانی ، به جدیدترین تجهیزات ایمنی مجهز شود . شهردار رشت در راستای اجرای سیاستهای شهرداری در توسعه محلات شهری و محله محوری افزود : در نظر داریم برای خدمات رسانی و ایمنی بهتر در ۵۵ محله رشت تعداد ایستگاههای آتش نشانی را از ۱۰ ایستگاه به ۱۵ ایستگاه تا پایان سال ۹۴ افزایش دهیم . IMG_8892
وی افزود : در ماه مبارک رمضان در مساجد ۵۵ محله رشت در جمع شهروندان حضور خواهیم یافت تا در این ارتباط مستقیم با مشکلات محلات رشت علی الخصوص مشکلات مربوط به آتش نشانی آشنا شویم و آموزش های شهروندی لازم را در این خصوص به شهروندان ارائه نمائیم . IMG_8901
سپس رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر نیز ضمن بیان اهمیت تجهیز شهر را به جدیدترین تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت : امیدواریم با پی گیری های دکتر ثابت قدم ، شهرداری رشت به سمت پیشرفت حرکت کرده و به موفقیت های بزرگی دست یابد . IMG_8912
در پایان نیز علی مقصودی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت یاد آور شد : با توجه به اهمیت نجات جان و مال شهروندان ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در صدد است به روزترین امکانات و تجهیزات را در اختیار بگیرد . وی ابراز امیدواری کرد که با امکانات حاضر بتوان به حوادث پیش رو فائق آمد .

Share