فرماندار فومن در جلسه کارگروه حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان فومن:

زمینه های حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در تمام حوزه ها فراهم شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مومنی زاده با بیان اینکه بخش سردار جنگل با ظرفیتها قابلیت سرمایه گذاری را دارد گفت: باید فومن به عنوان مرکز با ماسوله و قلعه رودخان و سردار جنگل هم پوشانی و برنامه جامع برای آن داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه حمایت از سرمایه گزاری در فومن با حضور فرماندار و معاون فرماندار ،نوروزی معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد دارائی استان،برزگر مدیر یکی از گمرات استان و نعمتی نمایندگی وزارت امور خارجه گیلان در مرکز سرمایه گزاری خارجی و کارشناسان و رواسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری فومن برگزار شد.
momenicleفرماندار فومن ضمن معذرت عذرخواهی از تاخیر در این جلسه گفت:من امیدوارم با تداوم و پیگیری شاهد تحول در این حوزه باشیم.
مومنی زاده آرمانهای بلند بشری در جامعه امروز را مبحث توسعه همه جانبه و پایدار خواند و افزود:توسعه اقتصادی که در زندگی لمس می شود و قرار است نظام و مردم از این مقوله بهره ببرند سرمایه گذاری است.
وی گفت:اگر فرصتهای اشتغال اماده و درآمدها افزایش و تولید افزایش باید افزایش سرمایه گذاری داشته باشیم.
مومنی زاده توسعه سرمایه گذاری را از اهداف کلان کشور خواند و اظهار کرد: شهرستان فومن کشاورزی -صنعت و گردشگری را باید صنایع تبدیلی اضافه شود.
وی با اشاره به اینکه در مقوله کشاورزی برنج ،چای،ابریشم،درخت و غیرو را داریم گفت:در بخش صنعت نیز ما دو شهرک صنعتی بخش سردار جنگل با واحدهای تولیدی قابل توجه و گوشلوندان زمینه شکوفایی که مرتبط با سرمایه گذاری است را داریم.
فرماندار فومن مهمترین محور این شهرستان را با توجه به شرایط آب و هوایی و خصوصیات اقلیمی در مبحث گردشگری و مباحث آن یک فرصت دانست و تصریح کرد: ماسوله و قلعه رودخان از قطبهای مهم گردشگری استان و کشور است .
مومنی زاده با بیان اینکه بخش سردار جنگل با ظرفیتها قابلیت سرمایه گذاری را دارد گفت: باید فومن به عنوان مرکز با ماسوله و قلعه رودخان و سردار جنگل هم پوشانی و برنامه جامع برای آن داشته باشیم.
وی همچنین به صنایع دستی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این صنایع از حرفه های ماسوله محسوب می شودکه می توان برای رونق آن کار کرد.
فرماندار فومن تاکید کرد؛زمینه ها ی حمایت برای سرمایه گزاری داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی در همه حوزه ها فراهم شود تا شاهد تحول بزرگ جذب سرمایه گذاران در این شهر باشیم.
وی تصریح کرد؛ جلسات کارگروه حمایت از تولید کنندگان و جلسه محور توسعه پایدار با حضور استاندار برگزار می شود و امروز هم حمایت از سرمایه گذار را برگزار کردیم پس سعی کنیم جلسات تداوم و خروجی داشته باشند تا شاهد توسعه شهرستان باشیم.

Share