رئیس جدید دادگستری و دادستان آستارا معارفه شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت‌الاسلام عبدالرحیم استواری‌مقدم به عنوان رئیس دادگستری و احمد عبادی سفیدآب نیز به عنوان دادستان شهرستان آستارا منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت‌الاسلام عبدالرحیم استواری‌مقدم به عنوان رئیس دادگستری و احمد عبادی سفیدآب نیز به عنوان دادستان شهرستان آستارا منصوب شدند.dadgostari

جلسه شورای اداری این شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور مجید الهیان قائم مقام دادگستری کل گیلان، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امام جمعه آستارا، صفر نعیمی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی این شهرستان برگزار شد.

در جلسه مذکور از تلاش‌های سید احمد طالبی رئیس دادگستری و حجت‌الاسلام محمود علیزاده دادستان دادگستری آستارا قدردانی و حجت‌الاسلام عبدالرحیم استواری‌مقدم و احمد عبادی سفیدآب نیز به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری و دادستان شهرستان آستارا منصوب شدند.

سید احمد طالبی که بیش از سه سال تصدی ریاست دادگستری آستارا را به‌عهده داشت به عنوان رئیس دادگستری صومعه‌سرا و حجت‌الاسلام محمود علیزاده دادستان سابق آستارا نیز به عنوان مسئول شعبه ۱۷ دادگاه حقوقی رشت منصوب شدند./فارس

Share