در راستای اجرای طرح « علمداران حماسه »

دیدار آیت الله قربانی با سه تن از جانبازان گیلانی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در راستای اجرای طرح « علمداران حماسه » صبح امروز با سه تن از جانبازان گیلانی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی  نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در راستای اجرای طرح « علمداران حماسه » صبح امروز با سه تن از جانبازان گیلانی دیدار کرد.
DSC01707نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این دیدار با بیان اینکه بنا بر روایات جایگاه جانبازان از شهدا نیز برتر می باشد گفت: امروز جانبازان سرافراز ایران اسلامی مانند کوه استوار و مقاوم در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند تا نظام ما سربلند و عزتمند بماند.
وی جانبازان را افراد مقاومی دانست که با صبر و شکیبایی و قبول شرایط سخت جسمانی، دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی را صیانت می‌کنند.
حضرت آیت الله قربانی  استقرار و امنیت نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده‌های این افراد خواند و گفت: نظام اسلامی با خون شهدا و صبوری خانواده ایثارگران قوام یافته است.
امام جمعه رشت خانواده‌های فداکار شهدا، جانبازان و آزادگان را در سایه منویات مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه شهدا و آرمان‌های والای آنها دانست.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه در راستای اجرای طرح علمداران حماسه ۹۰ جانباز گیلانی در هفته جانباز توسط ائمه جمعه دیدار شدند گفت : امسال سومین سالی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری این طرح در سراسر کشور اجرا می شود .

همچنین محمد حسین قربانی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان نیز در این دیدار با بیان  اینکه افتخار ما است که خود از جامعه ایثارگران هستیم اظهار داشت : خانواده های شهدا و جانبازان وارثان انقلاب هستند و همواره شاکر بودند و کمترین توقع را از مسئولین داشته اند.

وی با بیان اینکه دو مشکل اساسی ایثارگران در دولت یازدهم تا حدود زیادی حل شد گفت: با همکاری دولت و مجلس و به لطف پیگیری های حجت الاسلام شهیدی ، معوقات ایثارگران بروز رسانی شد و همچنین مشکلات مربوط به طرح بیمه سلامت ایثارگران نیز در حال پیگیری می باشد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه همچنین از تلاشها و زحمات مسئولین بنیاد شهید و امورا یثارگران استان گیلان نیز قدردانی نمود.

در این دیدار  با جانبازان داوود نجار مبارکی ، دکتر علیرضا عباسی و رمضان رئوف انجام پذیرفت.

Share