محمدعلی رامین:دولت کشور را از مردم به امانت گرفته و آن را تحویل آمریکا داده است

دولت یازدهم به فرامین امام خامنه‌ای گوش نداد,به مردم پشت کرد و عزت آنها را فروخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا متأسفانه این دولت از ابتدا به فرامین امام حاضر، یعنی حضرت امام خامنه‌ای گوش فرا نداد. رهبرمعظم‌انقلاب فرمودند به دشمن اعتماد نکنید و به ملت بازگردید، اما دولت نه‌تنها به مردم کشورمان پشت کرد، بلکه به دشمن اعتماد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در حاشیه تجمع دیروز بسیج دانشجویی در میدان فلسطین(که با حضور حدود۵۰۰نفر برگزار شد) محمدعلی رامین که از ابتدا در این مراسم حاضر بود، در پاسخ به خبرنگار «شرق» درباره دلیل اعتراض به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: «دولت یازدهم درواقع درحال مذاکره با اسرائیل است؛ زیرا کشورهای اروپایی به نیابت از آمریکا و خود ۱۵-۵-۲۳-۱۹۱۹۳photo_2015-05-23_17-32-52آمریکایی‌ها به نیابت از اسرائیل در حال مذاکره با ما هستند. اسرائیل نماد صهیونیسم و استکبار جهانی، صرفا قصد فریب ما را دارد. دولت اگر متوجه این فریب نشده که هیهات، اگر هم متوجه هستند که باید پرسید چرا مردم را فریب می‌دهند.

متأسفانه این دولت از ابتدا به فرامین امام حاضر، یعنی حضرت امام خامنه‌ای گوش فرا نداد. رهبرمعظم‌انقلاب فرمودند به دشمن اعتماد نکنید و به ملت بازگردید، اما دولت نه‌تنها به مردم کشورمان پشت کرد، بلکه به دشمن اعتماد کرد. من در ۴٠ سالی که در عرصه سیاسی جهان حضور دارم تاکنون شاهد این نبودم که یک دولتی مانند دولت آقای روحانی، عزت مردم خود را بفروشد و تمام امکانات داخلی کشور را نادیده بگیرد.

همین آقای روحانی، ١٢سال پیش آمدند و تمام تأسیسات هسته‌ای را تعطیل کردند و بعد دیدند طرف مقابل آنها را گول‌زده است. این فشارهایی که آقای هاشمی از درون نظام به دولت و مردم می‌آورد تا آنها تسلیم آمریکا شوند، خیانت بسیار بزرگی است. اگر اجازه فریاد به ملت ایران بدهند خواهند دید مردم ایران این خیانت را برنمی‌تابند».محمدعلی رامین در پاسخ به این سؤال که دشمن در هشت سال دولت سابق هم همواره تهدید می‌کرد، اما هم‌زمان مذاکره هم صورت می‌گرفت و این چه تفاوتی با شرایط فعلی دارد، پاسخ داد: «دشمن سال‌هاست مشغول شیطنت و عربده‌کشی است. مشکل از دولت ماست که کشور را از مردم به امانت گرفته و آن را تحویل آمریکا داده است. اگر در هشت سال گذشته ما مذاکره کرده‌ایم، اما اختیار هیچ‌چیز را به دشمن ندادیم».
رامین در پاسخ به این سؤال که آیا برای این موضوع مصداق خاصی دارید، گفت: «بله، اکنون اختیار تمام تأسیسات هسته‌ای ما در دست دشمن است. حتی بسیاری موارد دیگری هم را که دولتمردان می‌ترسند آن را علنی اعلام کنند به دشمن واگذار کرده‌اند».

Share