کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد:

دمای هوای گیلان از فردا افزایش می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کارشناس هواشناسی گیلان دمای این استان برای فردا را با افزایش پیش‌بینی کرد و گفت: در برخی ساعات رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کارشناس هواشناسی گیلان دمای این استان برای فردا را با افزایش پیش‌بینی کرد و گفت: در برخی ساعات رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.HAVA00091_PhotoA

علی علی‌دوست با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: امروز هوای گیلان نسبت به روز گذشته خنک‌تر شده و دما کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی رشت ۲۹ درجه است، افزود: نسبت به روز گذشته، دمای رشت ۵ درجه کاهش دما دارد و رطوبت فعلی نیز ۸۶ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان آسمان امروز این استان را ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار باران و رعد و برق و باد نسبتاً شدید پیش‌بینی کرد.

وی با بیان اینکه از فردا دمای گیلان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: فردا سه‌شنبه افزایش دما، در غروب همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گیلان درباره وضعیت دریا خاطرنشان کرد: دریا برای انجام فعالیت دریانوردی امروز با احتیاط و فردا مناسب پیش‌بینی می‌شود./فارس

Share