رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

دانشگاه آزاد اسلامی اجرای طرحهای ماندگار را در سرفصلی ممتاز قرار داده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و رئیس همایش ملی نکوداشت حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) در این همایش که روز سه شنبه پنجم خرداد سال جاری در سالن اجتماعات واحد رشت با حضور شخصیتی های کشوری و استان گیلان برگزار شد،با قرائت پیام دکتر حمید میرزاده رئیس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و رئیس همایش ملی نکوداشت حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) در این همایش که روز سه شنبه پنجم خرداد سال ۲۰۱۵۰۵۲۶۰۹۵۳۵۳_amirteymoor5516جاری در سالن اجتماعات واحد رشت با حضور شخصیتی های کشوری و استان گیلان برگزار شد،با قرائت پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش،گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه ای جامع ،اجرای طرحهای ماندگار فرهنگی و تجلیل از مفاخر این حوزه را به عنوان سرفصلی ممتاز در کار خویش قرار داده است و برگزاری همایش ملی نکوداشت حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) نشانه ای از عزم دست اندرکاران مدیریت فرهنگی دانشگاه در این راستا است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت،دکتر علیرضا امیرتیموری با بیان اینکه ایران اسلامی فرزندان فرزانه ای دارد که نامشان چون ستاره ای درخشان در آسمان ایمان و آگاهی می درخشد،افزود: فرزندانی که نشر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی کوشیده اند و سراسر زندگی را از سعی صادقانه خویش،پربار و والا آراسته اند.
وی در ادامه این پیام اظهار داشت: گیلان سرسبز یکی از بسترهای شکوهمند این فرهنگ و فرزانگی است.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان قسمتی دیگر از این پیام ادامه داد: سرزمین گیل و دیلم در عرصه فرهنگ و تمدن سردارانی سترگ به بشریت عرضه داشته است.
دکتر امیرتیموری افزود: گیلان با دارا بودن سرداران و مفاخر بسیار از جمله حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) در تارک ایران اسلامی می درخشد.
وی همچنین بیان داشت: این عارف بزرگ، دارای شخصیتی بود که در ساده زیستی و مکارم اخلاقی زبانزد است و نمونه ای کامل از انسان الهی است.
لازم به ذکر است همایش یاده شده،از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با حضور جمع کثیری از شخصیت های برجسته کشوری و استانی برگزار شد.

Share