فرمانده سپاه قدس گیلان:

داعش جرأت وارد شدن به خاک ایران را ندارد/ماموریت شهدا با اتمام دفاع مقدس به پایان نرسیده و زمام امور به دست شهیدان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس گیلان مبارزه با داعش و تروریست‌ها در عراق و سوریه را در راستای منافع نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: داعش جرأت وارد شدن به خاک ایران را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس گیلان مبارزه با داعش و تروریست‌ها در عراق و سوریه را در راستای منافع نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: داعشabdolahpoor02749_resize جرأت وارد شدن به خاک ایران را ندارد.

سردار محمد عبدالله‌پور ‌چهارشنبه شب در مراسم وداع با پیکر سه شهید گمنام در صومعه‌سرا اظهار کرد: پیروی از شهدا موجب می‌شود در آخرت خجالت‌زده نشویم.

وی به پیکر شهدای گمنام در صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: ماموریت شهدا با اتمام دفاع مقدس به پایان نرسیده و زمام امور به دست شهیدان است.

عبدالله‌پور با تاکید بر مطالعه زندگینامه شهدا، بیان کرد: برخی از شهدا حتی ساعت شهادت خود را می‌دانستند و انسان با نوع رفتار آنها متوجه می‌شد شهید می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان زیارت ائمه (ع) را آرزوی شهدا خواند و تصریح کرد: شهدا مطیع امام (ره) بودند و اخلاص داشتند و پس از شهادت ملکوتی شدند.

وی با بیان اینکه اگر خلاف آرمان و اهداف شهدا عمل کنیم با شکست مواجه می‌شویم، خاطرنشان کرد: شهدا فداکاری کردند تا احکام اسلام در جامعه اجرایی شود.

عبدالله‌پور بر ادامه راه شهدا توسط مسئولان و مردم تاکید کرد و گفت: اطاعت درست از امام (ره) و مقام معظم رهبری ادامه راه شهدا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از آمریکا نباید ترسید و با ظالمان جنگید، اشاره کرد و یادآور شد: کمک به مردم کشورهای عراق، سوریه، یمن و لبنان طبق دستور قرآن است ضمن اینکه امام (ره) بارها بر دفاع از مستضعفان تاکید کرد.

وی حمایت از مستضعفان را وظیفه شرعی و انسانی دانست و اظهار کرد: امروز داعش برای ایجاد هراس در مردم سوریه از اره برقی و زنده آتش زدن انسان‌ها استفاده می‌کند.

عبدالله‌پور مبارزه با داعش و تروریست‌ها در عراق و سوریه را در راستای منافع نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: داعش جرأت وارد شدن به خاک ایران را ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی را مهم‌ترین خواسته شهدا از جامعه خواند و بیان کرد: در شرایط کنونی باید وظیفه خود را تشخیص دهیم.

وی به حضور پیکر سه شهید گمنام در صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با انجام وظیفه و ادای دین شرمنده شهدا و امام راحل نشویم./فارس

Share