ثابت قدم در جمع پرسنل ايثارگر شهرداري رشت

خود را خدمتگزارخانواده شهدا می‌دانم/ روحیه جهادی را باید سرلوحه امور قرار دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در سالروز ولادت حضرت عباس «ع» و روز جانباز، دیدار صمیمانه شهردار رشت با پرسنل شاغل و ایثارگر شهرداری رشت برگزار شد. سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت هدف از برگزاری این نشست را بهره مندی از پیشنهادات ایثارگران عنوان نمود و گفت : بهبود ارائه خدمات و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در سالروز ولادت حضرت عباس «ع» و روز جانباز، دیدار صمیمانه شهردار رشت با پرسنل شاغل و ایثارگر شهرداری رشت برگزار شد.
dbj5سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت هدف از برگزاری این نشست را بهره مندی از پیشنهادات ایثارگران عنوان نمود و گفت : بهبود ارائه خدمات و کیفیت بخشی به وضعیت پرسنلی شما عزیزان می تواند از خروجی های این نشست باشد. شهردار رشت افزود : بنده خود را از خدمتگزاران به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران می دانم ، زیرا شهدایی که در حماسه هایی که مرتبط با جنگ و دفاع بودند بدون هیچ قیدی به دفاع پرداختند و آنانیکه میراث دار جنگ هستند نداشتن شرط و شروط از اصلی ترین نگاه آنان بود ، افراد بی ادعایی که برای حفظ این نظام جنگیدند.

وی افزود : باید امروز کار و روحیه جهادی را سرلوحه راهمان نماییم و ظرف زمان را محدود ننماییم تا در هر ساعتی آماده خدمت باشیم ، همسویی ایثارگران در این خصوص نیز می تواند بسیار موثر باشد و این روحیه را به سایر همکاران القا نماید.
شهردار رشت تصریح نمود :خدمات نیز باید بها داده شود و اهمیت بیشتری در حوزه های مادی به آن تعلق گیرد همچنین ساختار شهرداری نیز در ارتباط با خدمت رسانی و خدمت گیری باید بهنیه گردد و تحقق این مهم نیز با بکارگیری مناسب نیروی انسانی میسر می گردد تا نا رضایتی بیرونی کمرنگ گردد و رضایتمندی افزایش یابد. دکتر سید محمد علی ثابت قدم افزود : با یک همگرایی مناسب باید در مسیر خدمت صادقانه گام برداریم و قطعاً نگاهمان به این قشر بیشتر خواهد بود.

بسیج یک تفکر است
dbj4در ادامه سرهنگ دوهندو فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به اینکه ما در سفره رشادت ها و ایثارگری های شهدا نشسته ایم گفت : ما خود را مدیون فداکاری های شهدا ، فرزندان ، همسران ، پدران و مادران آنان می دانیم ، باید بدانیم در این شهری که نفس می کشیم ۲۲۰۰ شهید گل گون کفن تقدیم نموده ایم.

وی در ادامه به اعیاد شعبانیه اشاره نمود و گفت: رجب و شعبان مقدمه ورود به ماه رمضان است ، می بایست از این فضیلت ها نهایت استفاده را ببریم. سرهنگ دوهندو افزود : پاسداری فقط به لباس نیست ، پاسداری یک فرهنگ است ، شهدا نیز به معنای واقعی از اسلام دفاع و پاسداری کردند و امروز نیز سالروز ولادت قمر بنی هاشم است ، کسی که فداکاری را به اوج رساند ، واقعاً ما باید قدردان جانبازان باشیم و به آنها احترام بگذاریم.
فرماینده سپاه ناحیه رشت ضمن گرامی داشت سوم خرداد گفت: سوم خرداد فقط آزادسازی خرمشهر نیست بلکه آزادسازی اسلام است .
وی در ادامه به روحیه و تفکر بسیجی وار اشاره نمود و افزود: بسیج یک تفکر است ، ما ۲۶۰ شهید گمنام داریم که هزاران کیلومتر راه رفتند تا در مقابل دشمن ایستادگی نمایند و نگذارند کفار حربی وارد کشور شوند.

dbj dbj1 dbj2

Share