حمید رسایی در انتخابات ریاست مجلس به چه کسی رای داد؟+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمید رسایی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «امروز در مجلس شورای اسلامی برای چهارمین سال، انتخابات هیات رییسه برگزار شد. شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان که در سه سال گذشته، یک سال آقای حداد عادل را معرفی کرده و در دو سال بعد، در این باره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمید رسایی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«امروز در مجلس شورای اسلامی برای چهارمین سال، انتخابات هیات رییسه برگزار شد. شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان که در سه سال گذشته، یک سال آقای حداد عادل را معرفی کرده و در دو سال بعد، در این باره سکوت کرده بود، امسال آقای لاریحانی را معرفی کرد. استدلال دوستانی که به این کار اصرار داشتند این بود که با این کار، به بدنه اصولگرایان پیام وحدت می دهیم!
قصد قضاوت در باره این تحلیل و استدلال مربوط به آن را ندارم، اما به نظرم در پاسخ به دوستانی که از ما انتقاد می کنند که چرا در برابر انفعال ها و ذلت پذیری های دولت یازدهم در مجلس کاری نمی کنید، همین موضوع پاسخ روشنی به این گلایه ها باشد.

در کنار ۲۲ همکاری که حاضر نشدند به آقای لاریجانی رای بدهند و رای سفید دادند، بنده و ۳۵ نماینده دیگر، با اینکه علم به رای نیاوردن آقای حسینیان داشتیم با افتخار در برگه رای، نام روح الله حسینیان را نوشتیم تا صف بندیمان روشن باشد.»
resatitled

Share