حضور اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در نمایشگاه بین المللی دریایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مصلای امام خمینی (ره) افتتاح گردید. اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته و با پخش فیلم، ارائه کتابچه و حضور کارشناسان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مصلای امام خمینی (ره) افتتاح گردید.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته و با پخش فیلم، ارائه کتابچه و حضور کارشناسان این اداره کل سعی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مدعوین و مراجعه کنندگان را دارند.

نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در خصوص برگزاری این نمایشگاه بین المللی دریایی گفت:از آنجاییکه سازمان بنادر ودریانوردی یکی از اعضای مهم IMO بوده و همچنین کشور ایران از معدود کشورهایی است که در معبر تجاری و کریدورهای ترانزیتی و حمل و نقل کالا و مسافر قرار دارد، لذا سازمان بنادرودریانوردی و بالتبع از آن اداره کل بنادر و دریانوردی با توجه به سیاستهای کلی سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را می کند تا بتواند با ایجاد زیرساختها و روساختهای جدید در قالب طرح و توسعه سازمان و اداره کل بستر را برای شکوفایی هرچه بیشتر صنعت حمل و نقل با رعایت کامل کنوانسیون های بین المللی فراهم آورد.

 نعیمی در ادامه افزود: لازم به ذکر با تلاش فراوان سازمان بنادر و دریانوردی توانسته است با حضور حاکمیتی خود بر آبهای کشور جمهوری اسلامی ایران حمل و نقل دریایی را به صورت کاملا ایمن  انجام و گسترش دهد.

وی در پایان بیان داشتند: نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی فضای خوبی خواهد بود تا جامعه دریایی کشور از جمله سازمان بنادر و دریانوردی بتوانند نشان دهند که در این حوزه کشور ایران تا چه اندازه پیشرفت داشته و همچنین با تبادل تجربه ها و علوم بتوانند در انجام امورات خود موفق تر از پیش باشند.

Share