خضردوست خبر داد:

جهش چشمگیر شرکت مخابرات استان گیلان در دیتای کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جدیدترین رتبه بندی شرکت های مخابراتی استانهای کشور در حوزه دیتا که بر روی شاخص های فنی و مالی صورت گرفته است ، استان گیلان توانست با رشدی چشمگیر در میان ۳۰ استان کشور ، در مکان هفتم قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شرکت مخارات گیلان, در جدیدترین رتبه بندی شرکت های مخابراتی استانهای کشور در حوزه دیتا که بر روی شاخص های فنی و مالی صورت گرفته است ، استان گیلان توانست با رشدی چشمگیر در میان ۳۰ استان کشور ، در مکان هفتم قرار گیرد.
54 سایت نسل سوم تلفن همراه در گیلان افتتاح شداین در حالیست که استانی همچون تهران با ۰/۰۱ درصد اختلاف در مکان ششم قرار گرفته است .
رضا خضردوست با اعلام این خبر،این موفقیت را نتیجه تلاش شبانه روزی متخصصان این شرکت و همچنین اعتماد مردم شریف گیلان به مجموعه مخابرات و خدمات آن در حوزه دیتا و اینترنت پرسرعت دانست.
شایان ذکر است رتبه مخابرات گیلان در بدو ورود تیم مدیریتی جدید، در کشور بیست و نهم بود که این جایگاه در ماههای پایانی سال گذشته تا دوازدهم نیز رسیده بود.
در پایان مدیر عامل مخابرات گیلان با اعلام ارتقاء Backbone دیتای شهر رشت از ۱G به ۱۰G در ابتدای امسال،ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری فرزندان متخصص استان در حوزه دیتای شرکت بتوانند کل استان را در این شاخص رشد داده و خدمات بهتر و با کیفیت تری در زمینه اینترنت پرسرعت به مردم فهیم گیلان عرضه نمایند.

Share