تکذیب تیتر خبر خبرگزاری فارس درباره حرم امام از سوی حمید انصاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انتشار مصاحبه ای با قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در خصوص ساخت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که با تیتری تحریف شده در چند خبرگزاری و سایت بازنشر شد، وی تکذیبیه و توضیحیه ای را ارسال کرد.  متن این تکذیبیه بدین شرح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انتشار مصاحبه ای با قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در خصوص ساخت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که با تیتری تحریف شده در چند خبرگزاری و سایت بازنشر شد، وی تکذیبیه و توضیحیه ای را ارسال کرد.

۸۵۸۷۸۱۸۳۲۳۱۴۹۹۹۳۶۲۸۱۷۶۶۲۵۷۱۸۶ متن این تکذیبیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

متاسفانه مطلبی را به نقل از یک شبکه اطلاع رسانی بعنوان گفتگوی اینجانب منتشر نموده اید که جدای از اینکه شبکه مذکور گفتگوی اینجانب را به صورت تلخیص شده آورده است، تیتری که در خبرگزاری فارس برای این گفتگوی مخدوش منتشر شده است و از قول بنده نوشته اید « هرکس نمی تواند حرم مجلل را تحمل کند یا از روی حسادت است یا نادانی» کاملا تکذیب می شود. کذب بودن نسبت این تیتر با اظهارات بنده را حتی همان عبارات مخدوش تنظیم شده در ذیل این تیتر نیز به وضوح گواهی می دهد .

با کمال تاسف این تیتر کذب بلافاصله دستاویز ارسال پیامکهای تلفنی تحریک کننده در همین رابطه گردیده است از این اقدامات خلاف اخلاق به خدای متعال پناه می برم . انتخاب این تیتر خلاف واقع و انتشار آن که موهم اهانت به منتقدین شریف و دلسوز بوده و موجب تفرقه و تکدر خاطر دوستان انقلاب آن هم در آستانه بزرگداشت حضرت امام می شود با چه نیتی است و چه کسی از این فضای خلاف گویی سود می برد؟

قاطعانه عرض می کنم نه تنها در این مسئله بلکه در تمامی مسایل اجتماعی معتقد به حق آزادی بیان و نقد می باشم . حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای مسیح مهاجری را نه امروز بلکه از آغاز انقلاب از چهره های مجاهد و فرهنگی مخلص راه امام و انقلاب می شناسم که همواره در مسیر عدل و دفاع از ارزشهای انقلاب بدون ملاحظات شخصی و جناحی به عنوان یک صاحب نظر مشفق انقلاب قلم زده اند و در مساله اخیر نیز هرچند که با دیدگاه و تحلیل ایشان موافق نیستم اما یقین دارم که نوشته ایشان از سردلسوزی و با انگیزه مشفقانه بوده است. نقد و نظر سایر عزیزان دیگری از مجموعه نیروهای وفادار به امام و انقلاب که احیاناً در این مساله با ایشان هم عقیده بوده و با اظهار نظری کرده اند نیز کاملا قابل احترام است.

خواهشمند است تکذیبیه و توضیحیه فوق را به موجب قوانین جاری با قید فوریت و عینا با تیتر « تکذیب تیتر خبر خبرگزاری فارس درباره حرم امام از سوی حمید انصاری » منتشر فرمایید .

حمید انصاری

قائم مقام موسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی (رض)

Share