نجفی در دیدار با فتاح:

تعداد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته‌ی امداد گیلان دو برابر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : تعداد دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته ی امداد گیلان امسال دو برابر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : تعداد دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته ی امداد گیلان امسال دو برابر می شود.
jpg4105 نجفی صبح امروز در دیدار رئیس کمیته ی امداد کشور با قدردانی از خدمات این نهاد انقلابی در جهت محرومیت زدایی از جامعه گفت :سال گذشته ۴ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد گیلان تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.
وی افزود: امسال در نظر داریم با همکاری کمیته ی امداد و بانک های عامل تعداد دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی مددجویان این نهاد دو برابر شود.
وی با بیان اینکه تقویت مشاغل روستایی و خرد در کاهش بیکاری بسیار موثر است گفت: توانمند کردن مددجویان کمیته امداد از طریق ایجاد اشتغال راهکار بسیار مهمی است که با تمام توان از آن حمایت می کنیم.
رئیس کمیته ی امداد کشور نیز در این دیدار با قدردانی از تلاشهای استاندار گیلان گفت: با تأکیدات دکتر نجفی در شورای اشتغال و سرمایه گذاری در سال گذشته روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد در استان گیلان سرعت خوبی یافت به نحوی که هم اکنون گیلان از استانهای برتر در این بخش است و رتبه ی نخست را دارد.
پرویز فتاح با بیان اینکه کمیته ی امداد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را در اولویت خود قرار داده است گفت : علاوه بر این خدمت توجه به تحصیل، ازدواج و تهیه مسکن ارزان قیمت نیز در برنامه‌های کاری این نهاد است.
وی همچنین از ارتقای بیمه ی درمان مددجویان کمیته ی امداد با همکاری دولت خبر داد و گفت : کمیته ی امداد به دنبال اجرای روشهای موقت و مسکنی برای درمان فقر مددجویان نیست و به طرح های بلند مدت و تأثیرگذار می اندیشد.

Share