تصویر و شرح یک سکانس عاشقانه پایتخت به روایت محسن تنابنده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۴» اعلام کرد: تاکنون ۱۲ قسمت کامل مونتاژ شده از «پایتخت» آماده شده است و گروه شبانه روز مشغول به کار هستند. الهام غفوری گفت: در روزهای اخیر هدایت هاشمی مقابل دوربین «پایتخت ۴» رفت و اکنون هم همچنان بازی دارد. سریال «پایتخت ۴» همزمان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۴» اعلام کرد: تاکنون ۱۲ قسمت کامل مونتاژ شده از «پایتخت» آماده شده است و گروه شبانه روز مشغول به کار هستند.
الهام غفوری گفت: در روزهای اخیر هدایت هاشمی مقابل دوربین «پایتخت ۴» رفت و اکنون هم همچنان بازی دارد. سریال «پایتخت ۴» همزمان در ۷۴۰۸a107d4f4518bd1bcc8ca3ce800e5_Mحال صداگذاری‌، تدوین و موسیقی است. همچنین تیتراژ این مجموعه مراحل فنی‌اش را می‌گذراند.
وی ادامه داد: قصه «پایتخت ۴» فردا شب – ۲۸ خرداد ماه – در قسمت اول با انتخاب بازیگر نقش هما (ریما رامین فر) در شورای شهر آغاز می‌شود. فصل چهارم از «پایتخت» اتفاقات و قصه‌های متفاوت و ویژه‌ای دارد که امیدوارم سری جدید این مجموعه نیز همچون سری‌های قبل مورد اقبال تماشاگران تلویزیون قرار گیرد.
غفوری همچنین یادآور شد: قصه سریال «پایتخت ۴» همچنان در حال نگارش است.
تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۴» در پایان اعلام کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان درگیر تصویربرداری هستیم و بر مبنای قصه احتمال دارد تغییر لوکیشن هم داشته باشیم و بازیگران دیگری نیز به کار اضافه شوند اما فعلا در همان شیرگاه مازندران مشغول به کار هستیم.
از سوی دیگر به گزارش سینماژورنال در این فصل هم به مانند فصلهای قبلی بخش عمده ای از روایت داستان برعهده محسن تنابنده و احمد مهرانفر است.
این دو همچنان با ایفای نقشهای نقی معمولی و ارسطو می کوشند رقم زننده لحظاتی خوش برای مخاطبان روزه دار باشند.
در تازه ترین تصویری که از این مجموعه منتشر شده نقی معمولی را خوابیده در پشه بند می بینیم؛ در حالی که یک شاخه گل رز به سمت او نشانه گرفته شده است.
تنابنده درباره این تصویر در صفحه اجتماعیش نوشته است: صبح زود، نقی در پشه بند خواب است، او دیشب با هما حرفش شده، هما قبل از رفتن به سر کار شاخه گلی برای او روی پشه بند میگذارد…

 /ایسنا

Share