از گوشه کنار سیاست در گیلان:

تصویر دیده نشده از آیت‌الله امینیان/محجوب:به ناموس من توهین شد;نمی‌توانم به مردم خیانت کنم/این نماینده گیلانی دلواپس نیست/چند درصد مدیران گیلان تغییر کرده‌اند؟/ اگر این سایت ها نبودند چگونه پاسخگوی جماعت حواس پرت می‌شدم؟/شعر معاون دانشگاه آزاد رشت برای ۱۷۵ شهید غواص

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

تصویری دیده نشده از آیت‌الله امینیان

این عکس برای نخستین با در کتاب زمزم نور منتشر شد که تصویری از حضور آیت‌الله امینیان در یکی از کلاس‌های ینیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است.

آیت-الله-امینیان۲
محجوب: به ناموس من توهین شده; نمی توانم به مردم خیانت کنم

سیروس محجوب در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از برخی از هواداران تیم ملوان، اظهار کرد: متاسفانه در فیس بوک “ملوان کلاب” برخی از افراد که ظاهرا اسم هوادار را به خود گرفته‌اند، انواع و اقسام توهین‌ها و ناسزاها را علیه من مطرح کردند. این در حالی است که ما به ملوان نیامده‌ایم تا به کسی آزار برسانیم.

وی افزود: ما باید با واقعیت‌های موجود نقد را انجام دهیم. وقتی من باشگاه ملوان را خریدم رقم بدهی‌اش چیزی جز این بود که در حال حاضر مطرح شده است. وقتی باشگاه را خریدم اسناد بدهی رقمی را مشخص می‌کرد که من آن را قبول کردم و مورد تایید من بود. حالا این که چرا اسناد را جوری تنظیم کرده بودند و به من نشان دادند که رقم بدهی‌ها کم باشد، مساله دیگری است. اما واقعا اگر قرار باشد کسی ناراحت باشد این ما هستیم که باید ناراحت باشیم. من ظرف ۳۳ روز حضور در ملوان ۵۰ درصد تعهداتم را عملی کردم؛ تعهداتی که شش ماه باید به طول می‌انجامید تا آن را عملی کنم. من به همه افکار احترام می‌گذارم، اما ناموس من شرافت من است،. متاسفانه به ناموس من در آن صفحه اجتماعی اهانت شده است. محجوب وقتی به جنگ رفت ۱۲ سال داشت و در ۱۳ سالگی تیر خورد. من به جنگ رفتم برای دفاع از ناموس وطن و ناموس خودم، آیا انصاف است که به ناموس من توهین شود؟ من برای کسانی که از مسائل زیادی اطلاع ندارند و پیش داوری می‌کنند، متاسفم. من برای این نوع رفتارها در ورزش متاسفم. من نه چیزی از ملوان گرفته‌ام و نه حقوق چند میلیونی برداشته‌ام و نه حتی پورسانتی از این تیم گرفته‌ام. پس چرا باید عده‌ای این گونه به من اهانت کنند.مالک سابق باشگاه ملوان ادامه داد: ما در این تیم پولمان و وقتمان را گذاشتیم، به آنچه اعتقاد داشتیم عمل کردیم، اما نمی‌توانم به مردم خیانت کنم. شهردار و رییس شورای شهر انزلی شاهد هستند روزی که ما خواستیم باشگاه را بگیریم به ما گفتند که رقم بدهی ملوان پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن متعلق به منطقه آزاد است و اصلا ربطی به باشگاه ندارد. چگونه است که بلیت ورزشگاه تختی انزلی در این وضعیت مالی پنج هزار تومان شده، هواداران صدایشان در آمده است. من چگونه ۱۰ میلیارد تومان خلأ مالی باشگاه را پر کنم در حالی که اصلا در روز عقد قرارداد از آن اطلاعی نداشتم.

 محجوب در پایان گفت: برای درستی صحبت‌هایم می‌توانید از شهردار و رییس شورای شهر انزلی این مطالب را بپرسید چرا که آنها در تمام جلسات ما حاضر بودند و دیدند که رقم بدهی را به من چه گفتند و بعدا مشخص شد که رقم بدهی واقعی چه قدر است.

این نماینده گیلانی دلواپس نیست

ناصر عاشوری در گفتگو با کاسپین با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ، اظهار کرد: هرگونه موافقنامه از طرف تیم مذاکره کننده اگر بخواهد محقق شود براساس قانون اساسی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
وی افزود: تیم مذاکره کننده با هماهنگی سیاست خارجی و براساس گفته های مقام معظم رهبری مأمور به مذاکره با طرف مقابل شده اند .
نماینده مردم شفت و فومن خاطرنشان کرد: ما نه به توافق امید بسته ایم نه دلواپس این هستیم که تیم مذاکره کننده بخواهد خیانتی انجام دهد بلکه معتقد هستیم این افراد جزء دلسوزان نظام و مورد تأیید مقام معظم رهبری هستند.

نظر آقای فرماندار در مورد نمایندگان فعال گیلان

farmandar 1دکتر مهدی جعفری فرماندار شهرستان املش که تنها فرماندار استان کیلان محسوب می شود که با روی کار امدن دولت یازدهم تغییر نکرده در گفتگو با تدبیر شرق در خصوص مباحث مختلفی اظهار نظر کرده است.وی در خصوص عملکرد نمایندگان گیلان می گوید:در یکی دوسال اخیر با رویکرد ی که استاندار محترم دکتر نجفی داشتند و افکارشان افکار توسعه محور است نمایندگان گیلان  خیلی خوب توانستند در جهت تحقق اهدافی که دولت در استان دارد نماینده عالی دولت  را همراهی کنند.
جعفری در پاسخ به سوالی در خصوص نمایندگان پر کار و فعال استان می گوید: خیلی علاقمند به ورود به این مقوله ها نیستم با این حال آقای جعفرزاده را خیلی دوست دارم و نحوه ی عملکردشان را می پسندم ، شخصی با مشی و منشی وارسته هستند، نماینده ما هم(رهبری املشی) نماینده خوبی هستند. امروزه  انتظارات از نماینده مجلس فراتر از چیزی است که وظیفه اش است. وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت است اما به دلایل مختلف برخی نمایندگان سطوح کاررا پایین آورده اند. بعضا ردپای بعضی از نمایندگان در آسفات کوچه ها دیده میشود. اگر مبنا و معیار را اینگونه کارها در نظر بگیریم آقای رهبری کم کار محسوب میشوند اما اگر مبنا را همراهی در جهت رسیدگی به حل مشکلات مردم و اجرای صحیح سیاست های دولت بدانیم ایشان عملکرد مطلوبی دارند و از شخصیت هایی هستند که در کار اجرایی دخالت نمیکنند . بعضا نکاتی را گوشزد میکنند ولی در عزل و نصب ها ،تخصیص بودجه و موارد اینچنینی دخالتی ندارند.

چند درصد مدیران گیلان تغییر کرده اند؟

نجفی در جشن گرامیداشت سالروز ۲۴ خردادماه «حماسه بزرگ حضور» با بیان اینکه برای انتخاب مدیران به‌ دنبال افراد ستاد انتخاباتی روحانی نیستم، بیان داشت: به‌ دنبال افرادی هستیم که زاویه نداشته باشند و دولت را همراهی کنند.

استاندار گیلان از تغییر ۸۶ درصد از مدیران در استان گیلان خبر داد و یادآور شد: ۵۰ درصد از کارکنان فرمانداری‌ها در خارج از حوزه وزارت کشور بودند و تغییر این افراد کار ساده‌ای نبود.

وی متذکر شد: نمی‌گویم تمام انتخاب‌ها بهترین است و در بسیاری از اداره‌های کل موفق نبودیم و هنوز در بخش وزارتخانه‌ها مشکلاتی داریم.

 اگر این سایت ها نبودند چگونه پاسخگوی جماعت حواس پرت می شدم؟

ایرج ندیمی در بخشی از روزنوشت های امروز خود نوشت:امان از حواس !واقعاً اگر دوسایت ابوذر نیوز + زبان گویا نبود!؟و اگر درطى کمترازدوسال’ فقط یکى از دو سایت ‘به مرز پنج میلیون بازدیدنمى رسید.آنگاه باید چگونه ؟جوابگوى جماعتى حواس پرت مى شدیم.
اگر ازهمه جلسات، عکس گرفته نمى شد؟چه غوغایى از دروغ وشایعه راه انداخته مى شد!؟اگر مکرر ان عکس ها ‘ با موجودات زنده دوست داشتنى به نمایش در نمى امد ؟هم اکنون چگونه باید با ارائه مثلا پرینت بلیط هواپیما! ثابت مى شد که به جان شما ( البته اگر لایق قسم باشد ) هرهفته ( به جز چند مورد ماموریت ) در منطقه بودیم وبه اصطلاح این جلسات + این عکس ها + این مصوباتش + این میهمانان (استانى + کشورى + شهرستانى + بخشى + سیاسى واجرایى ان )
واقعاً خجالت هم درمان بعضى از دردهاست…بقیه در مقال دیگر

 شعر معاون دانشگاه آزاد رشت برای ۱۷۵ شهید غواص

 مظاهر زمانی معاون فرهنگی دانشکاه آزاد رشت برای ۱۷۵ غواص شهید عملیات کربلای ۴ شعری سروده است.

با آستانبوسی ۱۷۵ مردآسمانی – غواصان شهید که مسافران دریایی بهشت اند و با بالهای بسته -حتی- از پرواز باز نماندند

خورشیدی تو ،تو را غم از خاک مباد
جای تو به جز سریر افلاک مباد

با بال پریدنت مبارک بادا
بسته ست اگرچه دست تو باک مباد

با سیصد و سیزده نفر می آید
پایان شب سیه سحر می آید

با دسته گل یکصد هفتاد…شهید
یعنی که بهار از سفر می آید

مظاهر زمانی( م . رافا) ۹۴/۳/۲۵

 

Share