فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

تصادف مرگبار در ساعات پایانی شب گذشته ،۲کشته و۶ مصدوم در برخورد یک سواری با خودروی مقابل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار در جاده منطقه رودپیش فومن خبر داد و گفت: در این حادثه راننده مقصر و سرنشین آن جان باختند و شش نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار در جاده منطقه رودپیش فومن خبر داد و گفت: در این حادثه راننده مقصر و سرنشین آن جان باختند و شش نفر نیز مصدوم شدند.

۱۳۹۳۰۵۲۸۰۰۰۹۶۵_hadeseحادثهAمهیار رستگار  با اشاره به وضعیت جاده‌های ارتباطی گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی استان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه در ساعات پایانی شب گذشته شاهد وقوع تصادف مرگبار در استان بودیم، افزود: در ساعات پایانی شب گذشته در منطقه «رودپیش» فومن برخورد یک سواری رخ به رخ با خودروی مقابل صدمات سنگینی را رقم زد.

فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: در این حادثه شش نفر مصدوم شدند و دو نفر جان خود را از دست دادند که راننده مقصر و سرنشین خودروی وی جان باختند.

وی دلیل این حادثه مرگبار را سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ راننده مقصر عنوان کرد و گفت: راننده باید حتی در هنگام شب در مسیر خود حرکت کند و انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز منجر به حادثه‌ای می‌شود که پشیمانی و ندامت دیگر سودی ندارد.

رستگار با توصیه به رانندگان خاطرنشان کرد: رانندگان باید با صبوری و حوصله بیشتر رانندگی کنند زیرا اصلی‌ترین وقوع تصادفات عجله و شتاب است.

وی سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ را یکی از عوامل مهم در وقوع تصادفات مرگبار عنوان کرد و یادآور شد: صبر و پرهیز از شتاب ضامن رانندگی ایمن است./فارس

 

Share